Gå til innhold

Kollegaen min

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kollegaen min sender meg lange blikk og lure smil. Hva gjør jeg??? Bør jeg ta det opp med ham, eller bare smile tilbake og tillate meg en litten jobb-flørt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du sier så lite om deg selv. Er du i forhold eller er du singel?

Er du singel, kan det ikke skade med en liten jobbflørt.

Skrevet

Smil tilbake du... :)

Mange menn er sånn, blunker litt og sånt, men dte behover ikke å bety noko..

Skrevet

Nei, jeg er ikke singel...

HI

Skrevet

Siden det er kollegaen din har dere kanskje litt kontakt da? I lunsjen for eksempel..

De tilfeller hvor jeg har vært ute for det samme, så har jeg bare tilfeldig nevnt episoder hvor samboeren min er en del av historien.. Det pleier å gjøre susen.. Ikke sånn at dette er en dagligdags utfordring for meg altså.. hørtes litt dreven ut merker jeg ;)

Skrevet

Både kollegaen min og jeg er i faste forhold, så den saken er grei. Men jeg merker jo at det kiler i magen når blikkene våre møtes og han holder det akkurat litt for lenge....

HI

Skrevet

Flørt mellom menn og kvinner er vel ikke noe som forsvinner helt når man går inn i et forhold. Så lenge det blir med blikkene så er det jo greit.

Jeg syns i alle fall personlig at det er veldig greit å vise for folk at jeg er i et veldig godt forhold. Og jeg har merket meg at når jeg sender de signalene at jeg er kjempelykkelig sammen med den jeg har, så forsvinner magien med den som forsøker seg på en flørt. Nå insinuerer jeg virkelig ikke at du ikke gir signaler om å være i et lykkelig forhold HI!

Det er bare det at når man er på jobb, er det jo ikke alltid at man snakker om den man er sammen med. Relasjonene til de på jobb blir derfor en boble hvor partnerene ikke er en del av fellesskapet. Dersom det oppstår flørt kan det sprekke denne boblen når man trekker inn partneren sin i sammenhengen.

Hvis man derimot syns flørten er en fin ting, så lar man det bare fortsette så lenge det ikke utvikler seg til noe mer enn lange blikk og smil :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...