kjære lille Skrevet 17. august 2008 #1 Skrevet 17. august 2008 Hei,vil du spå meg også Når vil evt spira sitte? Skal starte på pergo snart så er spent:) Antall barn,kjønn;tvillinger? jeg 020172, han 270673
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 17. august 2008 #2 Skrevet 17. august 2008 Hei Må bare spørre har dere/du/han et barn fra før? Blir lettere om jeg vet det. Skal se senere, er litt opptatt nå:0)
kjære lille Skrevet 17. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. august 2008 Åhh..så snill du er som gidder å spå meg. Ja jeg har tre gutter fra før av,min mann har ingen:)
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 18. august 2008 #6 Skrevet 18. august 2008 Blir lettere når jeg vet det. Fikk opp to gutter, nemlig. Men de stod litt for seg. Men nå plasserer jeg dine barn for seg, og forsøker å se fremover:0) Jo, jeg får baby, jeg. Men ikke sånn helt forestående (minner om at dette IKKE betyr at det ikke kan bli nå straks:0) Kan plassere dette til rundt nyttår, eller like etter. Bildet er litt vanskelig å tolke, men det kjennes maskulint, og antar dermed at dette er en liten guttebaby. Håper dette stemmer for dere. Masse lykke til. *klem*
kjære lille Skrevet 18. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 18. august 2008 Takk for svar,veldig mange får opp en gutt:) klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå