Leirha Skrevet 17. august 2008 #1 Skrevet 17. august 2008 Det var en fin tur, hvor jeg lærte følgende; -Sønn nr to (5mndr) elsker grøt. -Strandliv lar seg vanskelig kombinere med baby. -Den norskebefolkningen syns at amming offentlig er helt ok, det gjør ikke grekere. -Holde en sovende beibi i armene er fint, men ikke 4timer på fly. -Paraplytrille og brostein er ikke akkurat det beste for den som sitter oppi. -En baby er en offentlig ting som alle kan se og røre ved. -Det er greit å ha en seng hvor en liten kan sove i iløpet av dagen, så å sjekke ut av hotellrommet kl12 på dagen, hvor flyet går kl 12 på natten...Dårlig ide. -Minsten ELSKER å bade, så nå blir det babysvømming.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 17. august 2008 #2 Skrevet 17. august 2008 Høres på en måte ut som en fin tur. Men likevel endel av de grunnene som gjør at vi ikke blir å ta med oss Jonas til Syden ja.... Velkommen tilbake-så får vi snart treffes igjen!!!
dama Skrevet 17. august 2008 #3 Skrevet 17. august 2008 vi stikker til lørdag.. var der i fjor uten barn og skal ta med oss hele flokken denne gangen.. minstemann er tre år og jeg er litt usikker på om vi skal ta med den paraplytrilla likevel... hun sover ikke på dagen lenger, er lenge siden... og vi bruker sjelden vogn hjemme... tanken med vogna var i tilfelle hun blir sliten i løpet av dagen.. spes når vi tar bussen inn til chania.. da blir vi jo gående rundt derinne nesten en hel dag... aner ikke.. på platanias er det jo så korte avstander at vi kanskje ikke får bruk for den... tror nesten at vi lar den bli hjemme.. noen meninger?
Leirha Skrevet 17. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. august 2008 Jeg ville tatt den med. Hvis dere har tenkt dere ut litt på kveldene for å spise gjerne så er det fint å ha, de små blir så fort trette. Jeg var på gtan canaria med elstemann da han netsen var 3år, og jeg er suuuper glad for at jeg tok med vogn den gang.
dama Skrevet 17. august 2008 #7 Skrevet 17. august 2008 hmm.. ja.. tenker litt på flyfrakt også da.. den er ikke akkurat solid i utgangspunktet den paraplytrilla..
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 17. august 2008 #9 Skrevet 17. august 2008 Jeg hadde uten tvil tatt med trilla!!! Hadde med trille til 3 åringen vår i fjor, når vi var i dyreparken. For selv om han går mye og langt, blir det slitsomt å gå en hel dag......
Makka Pakka Skrevet 17. august 2008 #10 Skrevet 17. august 2008 Vi reiser om noen uker så det blir spennende å se hvilke erfaringe vi gjør oss Et lite spørsmål: Vi reiser med to små der den eldste er 3 år. Vi har allerede en paraplytrille vi tar med men må ha en til. Lønner det seg å kjøpe en billig her hjemme å ta med eller å kjøpe en der nede? Skal til Platanias.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå