Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 17. august 2008 #1 Skrevet 17. august 2008 Vi er i 4pp nå og jeg fikk mensen 2 dager for tidlig i dag.. Syyykt ergelig!!!! Nå SKAL jeg bli gravid snart, og lurer på om dere som har blitt gravide har noen kjerringråd som kan hjelpe?? Jeg skal bl.a. drikke rosa grapefruktjuice for å produsere mer slim... :-)
Kasandra 1pp etter MA Skrevet 17. august 2008 #2 Skrevet 17. august 2008 Ligg i senga i 20 min etter samleie slik at ikke sæden renner ut med en gang og når gubben din har utløsning be han om å være inni deg i 5 min før han tar en ut det funka for oss
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 17. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. august 2008 Pleier nesten alltid å gjøre det.. Har ikke funket så langt..
Gjest leelu25- GRAVID nr. 2 i mars09 Skrevet 17. august 2008 #4 Skrevet 17. august 2008 Vet ikke om det hjelper, men vi prøvde denne oppskriften med Tobias. VI ble gravid 1 pp. Det ble vi imidlertidig denne gangen og, så det kan jo være at jeg hadde blitt det uansett. men det skader ikke å prøve Dag 5 i syklusen: mannen tømmer seg, frivillig måte. Han skal IKKE tømmes mer før the games begin Dag 10: første samleie dag 12: andre samleie dag 14: tredje samleie dag 16: fjerde samleie OSV. slik gjør dere annenhver dag til du er på dag 18-20, avhengig av sykluslengde. På denne måten er spermen tipp topp kvalitet ved kun utløsning annenhver dag. Du er garantert og treffe EL og det gjenstår kun å vente på ikm
annie74 Skrevet 17. august 2008 #5 Skrevet 17. august 2008 Hei, jeg prøvde i 2 år uten hell, men plutselig fikk vi det til da jeg gjorde noen grep: - tok el-tester og fant el-dagen. Hadde sex 2 ganger pr dag hver dag rundt el-dagen. Morgen og kveld :-) - spiste wildyam (2 kapsler pr dag) en uke etter el-dagen. Et annet tips, ikke bruk spytt eller glidemiddel. Det trives ikke sæden i. Hvis dere trenger noe, bruk rapsolje! :-) Lykke til! :-)
vsyn Skrevet 17. august 2008 #6 Skrevet 17. august 2008 Kjerringråd For henne: Lån en baby av noe du kjenner, og bær denne på armen en heldag. (Det skal sette i gang noe hormoner i kroppen som gjør det lettere å bli gravid). For han: Drikk 2 smoothies daglig. (Øker sæd kvaliteten). For begge: "Misjonær-stilling" ved samleie.
Klar for nr 2 Skrevet 17. august 2008 #7 Skrevet 17. august 2008 Jeg drakk grapefruktjuice i dagene før EL. I tillegg tok jeg Wild Yam etter EL, og frem til testen var positiv. De første pp prøvde vi hver dag, men når vi "roet" oss til annenhver dag gikk det i boks! Det kan nok være individuelt, men annenhver skal holde. Også var jeg å ikke være så mye her, og prøvde å ikke tenke på det hele tiden(: Lykke til, håper det klaffer for dere snart!
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 17. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 17. august 2008 Takk for mange gode svar! Jeg skal prøve grapefruktjuice til meg selv og salviete! Også skal jeg lage gode vitaminrike smoothies til min kjære ;-)
student23 Skrevet 17. august 2008 #9 Skrevet 17. august 2008 Vet ikke om det regnes som kjerringråd, men sol, varmt og lite klær funket veldig fint for oss Da blomstrer hormonene, og med sex opptil tre ganger til dagen hver dag i ti dager rundt EL gjorde susen... Verdt et forsøk! Kjekt er det i hvertfall
Ryanne Skrevet 18. august 2008 #10 Skrevet 18. august 2008 Gjør alt du kan for ikke å bli gravid... hehe. Alle jeg kjenner som har prøvd lenge, får det først til når de har gitt opp. Og jeg hadde overhodet ingen planer om å bli gravid, men ble det på første forsøk med en tilfeldig flørt... heldigvis ble mannen hos meg, og vi har det bra og gleder oss. ;-) Ikke planlegg! Da nekter kroppen å samarbeide.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå