Gå til innhold

Hvorfor får dere så mange barn?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du er ung og har med begrenset erfaring med hva livet kan bringe. Synes det er litt vel mange "jeg vil, jeg må, jeg føler , jeg skal " her. Visst du skal ha noe håp om et forhold som varer, er vel det første du må gjøre å begynne å tenke litt mer på Vi og OSS ! Om det skulle bli slutt med han du er sammen med nå og du treffer en ny, er det egoistisk å ikke ta litt hensyn til hva han føler og vil.

Kanskje skal du spørre din mor om hvilke følelser hun har slitt med, etter utroskapen, for deres del ? ! Kanskje får pipa en annen lyd? Jeg personlig er altforglad i min mor til å ville at hun skulle gjøre noe sånt for meg eller mine søsken. Er selv "skilsmissebarn", men har vokst opp med to kjærlige forelddre som har stilt opp hvert sitt vis. Mine foreldre gikk ikke fra hverandre pga utroskap. Ønsker at mine foreldre skal få mest mulig ut av livet og være lykkelige.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei....

Satt å såg over de siste 150 innlegg da jeg kom over dette spm,og måttte bare lese alle innlegg. Jeg er av den oppfatning at det finnes ingen dumme spm, bare dumme svar. Var utrolig gøy å lese så mange positiv instilte innlegg:-).

Jeg har selv bare ett barn foreløpig, men nestemann er på vei. Som jeg sier så tar vi ett barn av gangen så får vi se hvor vi ender:-)

Grunnen til at jeg henger meg på er at jeg tror nemlig det har mye med hvilken holdning du har til livet og det å få barn. Er det meste ett ork blir det å få barn ett ork. Har vennerpar (med 2 barn) som har den innstillingen. Alt med barna er ett ork. De har hytte og gidder ikke dra på hytta en gang fordi det blir altfor mye styr.Og jeg tror nok mange har den holdningen. Ta det litt som det kommer sier nå jeg.

Til slutt vil bare si at til dere damer med mange barn og slik positiv holdning jeg har lest på disse innlegg, så høres dere ut som gode rollemodeller:-)

Keep up the good work!!!

Skrevet

Glemte visst å nevne at ette innlegget var myntet på ungmamma21

Skrevet

selv om du ikke får flere barn med en annen partner, må barnet ditt fremdeles reise mellom mor og far. Så om det blir mye styr eller ikke er ikke i dine hender. Ikke på den måten i alle fall. Hvor mye styr det blir er jo opp til foreldrene. Om en ikke klarer å samarbeide og bare tenker på seg selv, da blir det mye styr da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...