kokkelimonke Skrevet 17. august 2008 #1 Skrevet 17. august 2008 Jeg har gjort det en gang, og angrer som satan selv nå. Etter en dag har jeg skjeggstubber i rumpa, som klør og stikker og øsj, bare er ubehagelig. men nå er det vel gjort, må vel fortsette også fremover også nå. Etterpåklokskapen lenge leve!
Bettybu Skrevet 17. august 2008 #2 Skrevet 17. august 2008 Rompehår!!!! Det har jeg aldri som kvinne tenkt på at jeg har, det har iallefall ikke "klaket" seg til sånn at det har blitt et problem!!
~sjiraff~ Skrevet 17. august 2008 #3 Skrevet 17. august 2008 Det tror jeg ikke at jeg har... Men jeg har generelt litw hårvekst, heldigvis. Hørtes ikke ut som noe hyggelig problem hvertfall, kanskje vurdere permanent hårfjerning istedet?!
Gjest Skrevet 17. august 2008 #4 Skrevet 17. august 2008 Bruk balsam (vanlig for hår...hehe) som barbergel. det funker som fy for bikinilinja/intimbarbering, for å unnga kløe/røde nupper, funker sikkert for hårene lengre bak også.
AM&SØ&B-B&A-G&Q&G&K-F<3<333 Skrevet 17. august 2008 #5 Skrevet 17. august 2008 Ja, har en god de hår i rumpa mi!!! Men mannen er helt ekstrem!!! Må bruke hagesaks for å få klippe det!! Hehehe... Men jeg elsker at folk tvinner rumpehårene mine(a)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå