Gjest Skrevet 17. august 2008 #1 Skrevet 17. august 2008 Da er jeg hjemme fra en lang ferie, ferien har vært veldig fin,travel, men fin. Ser her har vært litt turbulens og kunne lese meg til at vi er oppdelt i leirer, jaja da får jeg være her jeg da... Her er det jo trivelig :0) Håper dere alle har det bra, kom hjem til bomba hus,slik går det når en ikke får vaska og rydda før en dro...Sukk.. Klemmer sendes i vei...
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 17. august 2008 #2 Skrevet 17. august 2008 Heisann og velkommen hjem fra ferie:o) Ja, her har det gått for seg kan du tro..... Jeg vet ikke hvor sinnet kommer fra, men noen av oss er visst dømt til å være på denne siden, for vi er visst så utrivelige..... Men nå har det bare vært noen få "stygge" innlegg på denne siden, og de er skrevet av noen på andre siden av gjerdet.... Så ikke forstår jeg i hvertfall. Bomba hus er ikke gøy å komme hjem til, for det blir liksom ikke så ryddig når bager og kofferter skal pakkes ut av:o))
♥Snulder Skrevet 17. august 2008 #3 Skrevet 17. august 2008 Hei! Vel overstått ferie! Bomba hus er ikke kult nei.... Men for såvidt så har det jo vært litt "bomba" inne her også den siste uka...hehehe..
Gjest Skrevet 18. august 2008 #4 Skrevet 18. august 2008 Og bomba våkna jeg til idag, både her og der... Snakka for meg selv går dere inn og ser innlegget jeg svarte på,ikke for dere.så er det sagt igjen. For ett tull...
Natteravnen* Skrevet 18. august 2008 #5 Skrevet 18. august 2008 Halloen! lenge sia sist. Håper ferien var bra sjølv om det var travelt, men det er vel det som er betegnelsen på ferie, he-he... Godt å kome i gjenge igjen som dei seier! Sjølv har eg vore lite her inne i sommar, prøvar stadig å skjerpe meg... I går kveld prøvde eg å oppdatere meg på diverse kjedelige innlegg som du sikkert har fått med deg, men eg finn visst ikkje alle. Men uansett, kjekt å `sjå` deg. ;-)
Gjest Skrevet 18. august 2008 #6 Skrevet 18. august 2008 Hieann natteravnen så kjekt og sjå deg igjen her inne..Håper det går bra med mammen din. Mamma har fått positiv melding om at cellegifta virker, det var godt å høyre. Har mista telefon nr ditt :0( Telefonen min takka for seg i starten av juli.. Hadde meg ei utblåsning i stad på modne, vart så lei meg.... Men men life goes on.. Har egentlig viktigere ting i livet , enn å krangle på nettet.. Kos å sjå deg iallefall :0)
Natteravnen* Skrevet 18. august 2008 #7 Skrevet 18. august 2008 Kjekt å høyre at cg virkar, godt tegn det. Mams har no fått vite at det ikkje er meir å gjere slik ting er no, so ho er no inne på lindrande behandling, og så får vi håpe at ho får ha det nokelunde bra den tida ho har. Må inn å sjekke på modne også eg no då, he-he. Kjedelig med slike situasjoner, men-men. Eg har for tida ei frykteli trøblete datamaskin, som berre heng seg opp i tide og utide, veit ikkje heilt kva eg skal gjere med det, -vente til det går over? ;-) Ellers har vi det bra her ine, vesla har vore i sin fyste dag i barnehagen idag, og det gjekk fint. Skal gå to dagar i veka. Skal prøve å oppdatere meg litt meir ikveld, må ut i sola no... c",)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. august 2008 #8 Skrevet 18. august 2008 Sender en god klem til deg Natteravnen. Dere har en tøff tid nå......
Gjest Skrevet 18. august 2008 #9 Skrevet 18. august 2008 Å nei så trist at dei ikkje kan gjere meir for mammaen din.Håper at ho får ei fin tid saman med dokke no.Være i lag og være der for kvarandre. Sender deg en stor klem, og du veit kvar du finn meg føler du for å prate. Alle mine tankar går til mammaen din og deg, mange klemmar sender eg også. Så godt at vesla trivast i barehagen, lykke til vidare med både det eine og den andre.. Må ut i sola eg også;0)
Gjest Skrevet 18. august 2008 #10 Skrevet 18. august 2008 hallois du. Så du klager på bomba hus du å ja? ;o) Vell,det er bare å tenne lunta å smelle av.Er du heldig flytter rotet seg andre veien... Å sa jeg at det var godt å ha deg på nett igjen?? klem =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå