Gå til innhold

SeaBand !!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei !

Jeg tenkte bare at jeg vil anbefale SeaBand på det aller sterkeste, som hjelp mot kvalmen. Jeg trodde ikke noe særlig på det, men kjøpte meg det iallfall da jeg ble sterkt plaget av svangerskapskvalme. Det tok noen timer før det hjalp, men plutselig oppdaget jeg at jeg ikke var kvalm lenger :-) Nå har jeg ikke hatt de på siden i går kveld, og er fremdeles ikke kvalm !!

SeaBand er "armbånd" du får kjøpt på apoteket. Det sitter en "kule" på disse armbåndene, som når du har satt båndene riktig presser på et spesielt akupunkturpunkt på armen. Dette punktet reduserer/fjerner kvalme av alle slag, også svangerskapskvalme. De koster "bare" 149,- på apoteket og gjør underverker ! Tro meg ! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Funka ikke på meg ! Og på så fikk jeg kjempevondt i ene handa av det, så måtte bare ha det av meg :/ Men det som hjalp med meg var/er postafen.,.

Skrevet

noen ganger syns jeg det hjelper, andre ganger ikke. Men lurer på: hvor mange fingre har dere imellom? står på anvisninga 3 fingre før kula, men har hørt fra fler at det er 2? har det mye å si??

Skrevet

Dette lurer jeg også på. Syns ikke det fungerer noe særlig, og ganske ubehagelig å gå med.

Skrevet

Ja, i går fungerte det perfekt, mens i dag bare sånn passe. Dvs, jeg vet jo ikke hvor kvalm jeg ville vært uten da,men... :-) Jeg har skjønt at det er veldig viktig at man treffer rett på dette akupunkturpunktet da, og det kan jo være litt vanskelig. Det står jo 3 fingre som du sier, men det kommer vel kanskje an på hvor tynne eller tykke fingre man har. For meg ble 3 for mye og 2 for lite, men et sted i mellom der. Jeg måtte prøve meg litt frem for å finne riktig sted, men når jeg fant det var det "himmelsk", i betydningen at kvalmen forsvant.

Men de er litt ubehagelige å ha på i lengden, ja... Det er jo onesize som skal kunne brukes på barn fra 3 år og på voksne personer... Akkurat der kunne de kanskje gjort det litt annerledes, men :-)

For meg fungerer det iallfall, når jeg treffer på det rettet punktet, og det ble som et nytt liv. Slippe den konstante kvalmen - utrolig godt !

Skrevet

Fungerer brillebra på meg :) Begynte med dem i går, er imponert så langt! Tror mine kostet 44,- da... Det var derfor jeg tillot meg å prøve dem...Kanskje jeg så feil? :)

Skrevet

her hadde det ingen virkning :(

men supert at det hjelper for noen :)

Skrevet

OJ - så billig !! 44,- ?? Jaja, jeg betalte 149,- og hadde gladelig betalt 1490,- for dem også jeg hvis det var det de kostet, når de virker så bra :-D

Synd at det ikke virker for alle ! Jeg er iallfall lykkelig over at jeg prøvde dem og de fungerer :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...