♥Cherrypie♥ Skrevet 17. august 2008 #1 Skrevet 17. august 2008 Noen som vet om det er sagt at det skal være farlig? Eller som bruker det selv??
Lillepusen-78 Skrevet 17. august 2008 #2 Skrevet 17. august 2008 Jeg spurte på apoteket, og de sa at det ikke var å anbefale.....
GuttemammaTilTo Skrevet 17. august 2008 #3 Skrevet 17. august 2008 er det sant??? vet noen noe mer om dette?? jeg er 33 uker på vei og har brukt denne gjevnlig hele tiden uten at jeg har tenkt over det!
♥Cherrypie♥ Skrevet 17. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. august 2008 jeg tenkte forstette med det..står ingenting på flaska å heller ingenting å finne på nettet om det! burde vel ikke være farlig.. jeg mener det tørker inn i huden å det påvirker ikke svettekjertlene utenfor armhulen..hvordan kan det da påvirke barnet i livmoren?? å om det går i morens blod er det vel så lite at det ikke vil merkes på barnet?da er jo hårfarge ille å da for det er jo masse dårlige stoffer i det som vil trekke ned i hodebunnen osv osv.. hmm å hårfarge skal ikke være farlig så.. men jeg skal spørre legen min om det når jeg skal dit om en uke el to..kan gdt skrive her hva han sa da--men tror ikke du trenger å bekymre deg !!
Gjest Skrevet 17. august 2008 #5 Skrevet 17. august 2008 jeg har brukt den deodoranten fra medical hele svangerskapet. jeg spurte på apoteket, men de sa det ikke var noe problem. men delte meninger er det jo om det meste:-)) de fleste deosoranter inneholder aluminiumsklorid i større eller mindre grad. men den jeg bruker er en som er mye i.
Lillepusen-78 Skrevet 17. august 2008 #6 Skrevet 17. august 2008 Tror ikke det er noe problem om man har brukt det jeg heller.... Det er delte meninger om alt, enten man spør lege, jordmor osv. Helt utrolig hvor forskjellige svar man kan få avhengig av hvem man snakker med! Og de på apoteket sa kanskje at jeg ikke skulle bruke det for å være på den sikre siden, fordi de ikke visste? Fikk ikke følelsen av at de hadde fått det spm så mange ganger før, for hun måtte gå og spørre en annen. Og som sagt over her er det jo i de fleste deodoranter i ulike mengder. Legen min sier at det er få stoffer som går over i morkaken. Ville ikke bekymret meg, jeg. Skal bli greit å kunne ta det i bruke igjen kjenner jeg :-) Selv om det svir noe sinnsykt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå