Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ha dåp og dåpsfest om en uke, på menyen står salatbuffet og div. brød (kaker og kaffe etterpå så klart).

Mamma og samboer lurte på om de kunne hjelpe til med noe, og jeg sa jatakk til litt hjelp med salatlaging - det er de så gode på. Jeg sa jeg skulle handle inn nå i starten av uka, men nå sier de at de skal betale all maten også! Jeg sa jeg syntes det var litt mye, men da sa mamma bare "Er ikke alltid jeg er så god på å ta imot hjelp selv, men vi har veldig lyst til å bidra litt, så kan du ikke bare si tusen takk - så blir vi veldig glad" - og smilte :o) Sniiiiille mamman min :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mm, mamman og pappan min betalte for dåpen til lille også. synes det var så snilt gjort, og i tillegg fikk hun saueskinnspose til 3000 kr. helt utrolig snilt! <3

vi er heldige som har så snille og generøse foreldre.

Skrevet

signerer jeg og, de er så vanvitig greie...

her om dagen gikk kjøleskapet til helvete. mamma sa bare "ikke ring repreatør, det koster så mye i seg selv. Det hadde vært så fint med et stålfarget kjøleskap hos dere. Jeg vil spandere et nytt ett, jeg.."

Skrevet

Det er så godt med snille mammaer! Mammaen min betaler det det koster for meg å gå ned til 80% stilling de første månedene mini skal i barnehagen!

Skrevet

OI! DET var snill mamma ja! Herlighet!...

Når man har mulighet til å hjelpe til sånn, så er det jo sikkert bare hyggelig. Tenker i hvertfall sånn selv jeg, dersom jentene mine har behov for litt hjelp, det være seg økonomisk eller på annet vis, så har jeg jo lyst til å ha muligheten til å hjelpe dem! (ikke sy puter under armene deres, men virkelig hjelpe til om det kniper)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...