Kickie Skrevet 17. august 2008 #1 Skrevet 17. august 2008 Huff. I dag morges var det kommet litt blod. Ikke masse, men nok til at jeg ble bekymret. Har også hatt magesmerter de siste dagene, men har trodd det var pga at jeg måtte på do. Ringte til legevakten, og de mente så lenge jeg ikke blør mere eller får sterkere magesmerter skal jeg bare ta det med ro, og så kommer det nok til å gå helt bra. Håper Håper Håper! Noen som har lyst å fortelle meg at det gikk helt bra med dem når lignende har hendt dem tidligere? Ikke slipp taket lille spiren!
blå+? Skrevet 17. august 2008 #2 Skrevet 17. august 2008 Hei! jeg blødde litt i hele uke 6 og 7, pluss en kjempeblødning før helga nå. Fikk ultralyd begge gangene og der er det masse liv! er 13+4 i dag.. Det er mange som får blødninger tidlig i svangerskapet uten at det trenger å bety noe:) Første gang d skjedde meg, måtte jeg nesten lyge på litt ekstra smerter så jeg fikk en ordentlig undersøkelse. Jeg var jo så bekymra! Om du er veldigf bekymra,kunne du kanskje ringt legen en gang til? er ikke noe godt å gå rundt å lure... lykke til! det går nok bra, skal du se:)
Kickie Skrevet 17. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. august 2008 Så utrolig bra å høre! Lykke til med resten av svangerskapet Lena_. Gleder meg til jeg er ferdig med 1. trimester så jeg kan slutte å bekymre meg så alt for masse om disse abortene. Nettopp kommet hjem fra legevakten. Fikk noen sinnsyke magesmerter. Tror aldri jeg har hatt så vondt tidligere. Begynte å kaldsvette og holdt på å besvime så vondt gjorde det. Så jeg var sikker på at nå var alt håp ute. Men på legevakten fikk jeg en gynekologisk undersøkelse, og der var der ikke noe blod lenger, og livmorhalsen var lukket. Så jeg er lykkelig igjen:) Men aner ikke hvorfor denne magevondten kommer. Har hatt den hver dag (ca 15-30min) siden fredag. Og hver gang kommer den når jeg sover. Rare greier. Jaja... håper den ikke kommer tilbake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå