Gå til innhold

hvor i bergen er de flinke til å klippe små barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en 1 åring som begynner å anlegge hockeysveis her...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg klipper småen min på Kleppestø,enten på saxen eller idol frisør.

De er kjempeflinke og har video som småen kan titte på =)

Skrevet

det høres jo veldig bra ut. takk for tips. får gå der hvis jeg ikke finner noe nærmere

noen andre som vet om noe litt nærmere? bor på laksevåg.

Skrevet

Heisann, jeg klipper mine hos ei som heter veronica som jobber på romeo og julie på sandsli. Ho er heilt fantastisk, barna mine vil ikke klippes hos noen andre (guter på 3 og 6 )

de har egen barne avdeling der barna får se på film,mens de blir klippet, og så får de is, når de er ferdig. til jul husker eg at nissen var på besøk, og barna fekk pakke først, og is når de var ferdige, de har veldig ofte barnas dag.

jeg er iallefall kjempe fornøyd der.

Skrevet

det høres jo kjempe ut. tror jeg ringer og bestiller time i morgen takk for hjelpen

Skrevet

De er sikkert flinke alle på romeo og julie, men veronica er bare helt fantastisk, ho er ganske ung, og har en utrolig connection med barn, absolutt å anbefalle. eg har faktisk tlf 55 22 95 70

Skrevet

det er ikke lett å klippe så små barn,men har klart å klippe alle miniene som har kommt utenom en, (er frisør)

det tar tid og tålmodighet...det å opparbeide tillit til et så lite barn på en halvtime er alt for lite:) det er også vanskelig å få klippen helt på millimeteren slik som en ellers ville klart, et så lite barn sitter ikke i ro 2 sekunder..problemet er at ungene trur saksen er farlig og at det gjør vondt å klippe håret akkurat som det ville vert vondt å klippe en finger...dessuten har ofte foreldrene forklart at sakser er farlige...vil annbefale deg å ha ungen på fange når frisøren klipper,kanskje du kan klippe deg først mens barnet ser på,deretter kan han klippe seg?

Skrevet

kjempe. tusen takk :)

Skrevet

nå er han jo fortsatt så liten at han ikke skjønner at sakser er farlige. jeg bryr meg ikke om det ikke er 100% bare vi får bort litt av håret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...