Vannmann35 Skrevet 17. august 2008 #2 Skrevet 17. august 2008 Caroline er nydelig og passer flott med Victoria!
Gjest Skrevet 17. august 2008 #3 Skrevet 17. august 2008 Mathilde og Caroline er fint navn som passer til Victoria:-) Synes også Josefine hadde passet fint.
Gjest Skrevet 17. august 2008 #4 Skrevet 17. august 2008 Personlig er jeg utrolig lei av Caroline, men flott navn. Synes også disse er fine til: Alexandra Amelia Otilia/e Christina Wilhelmina Cornelia Filippa
prebs Skrevet 17. august 2008 #5 Skrevet 17. august 2008 Både Mathilde og Caroline er nydelige og passer bra til Victoria! Ellers: Johanne Elisabeth Henriette Nicoline Nathalie Christine Madeleine (kanskje litt teit?) Benedicte Marianne Ingeborg
snart4barnsmamma Skrevet 18. august 2008 #6 Skrevet 18. august 2008 Hei eg har sjølv ei victoria, og her er jentenavna me tenkte på når me venta nr 2 og 3(som vart 2 guttar) charlotte martine melissa maiken julie henriette birte andrine elisabeth helene christine caroline passa veldig godt til victoria....
Gjest Skrevet 18. august 2008 #7 Skrevet 18. august 2008 Caroline er koselig og flott, pluss at det står veldig bra til Victoria! Ellers liker jeg Elisabeth utrolig godt! Det heter nemelig min yngste datter til mellomnavn! Christine, Helene, Julie, og Charlotte liker jeg også veldig godt!;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå