plastblomst♀♂♂ Skrevet 17. august 2008 #1 Skrevet 17. august 2008 Har en to uker gammel baby, som sovner nesten med en gang han blir lagt på magen. Legger jeg han på ryggen etter et nattmåltid f.eks, ligger han urolig i en til to timer og finner ikke roen. Da har jeg gitt opp, og lagt han på magen...... Storesøster var lettere å få til å sove, så dette er litt nytt for meg. Krybbedødangsten er jo i bakhodet hele tiden, og jeg våkner med jevne mellomrom bare for å sjekke at han puster. Lurer litt på å bestille pustemonitor, noen som har erfaring med det? Noen synspunkter?
line_n & sara Skrevet 17. august 2008 #2 Skrevet 17. august 2008 har hørt om folk som gjør dette, ja! men dersom dette stresser deg, ville jeg faktisk oppsøkt en manuell terapeut eller fysioterapeut, mulig han har noen låsninger i nakken/ryggen, som gir utslag i søvn/ryggleie?? ville også blitt stressa av å ha nyfødt sovende på magen! man blir jo skremt av krybbedød. jeg spurte min hs om babyen min kunne ligge på siden, men hun var skrptisk til det! så det er forskjellige råd ute å går, ja! men skjekk ut dette med låsninger! vanlig at babyer får dette etter en fødsel!
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 17. august 2008 #3 Skrevet 17. august 2008 Jeg måtte legge lillebror på magen, på dagtid, eller siden. Og på natta sov han ved siden av meg og pappan og da sov han godt uansett. På dagen sov han ikke på ryggen i det hele tatt, bare skreik. Og så fort jeg la han på siden el magen sovnet han, og da gikk jeg heller å sjekka han ofte enn at han ikke skule få sove. Han sov uansett i vognbagen i stua....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå