Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen andre som merker no forandring i spark og bevegelse i uke 38? Er liksom litt annerledes nå, men de har vel mindre plass å boltre seg på nå, og jordmor sa at dette ville skje!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er 38+1, og merker at det blir mer og mer "stille" der inne, men magen står konstant som ett trommeskinn, så antar at det bare er litt liten plass å turne rundt på. Kjenner jo litt spark til tider, en hånd her og der og selvfølgelig masse hikking :)

Skrevet

Er 37+3 syns lillemann er mindre aktiv enn han har vært. Var på rutinekontroll med ul på fredag der var det MYE aktivitet og spark, men jeg merket bare litt dytting i siden. Legen sa det var helt normalt at bevegelsesmønsteret hadde forandret seg, det viktigste var at jeg kjente aktivitet hver dag ikke hvor kraftige spark jeg kjente pga det begynner å bli trangt der inne så sparkene er ikke så kraftige lenger.

Skrevet

Jeg er 38+3 og bevegelsene er nok litt roligere enn tidligere. Er mer som dytt og litt glidenene bevegelser enn direkte spark. Får ikke plutselig en fot i ribbeina :-) De ha jo mye mindre plass nå så det er vel ikke så rart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...