Gå til innhold

Herregud hva skjer?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå i flere dager at veldig mensensmerter og det stråler ned i rygg og lår, er sliten og til tider kvalm. Satte inn hormonspiral for ca 6 mnd siden og har ikke følt sånn her før, nå idag var jeg nødt til å være borte fra jobben pga disse smertene, de er veldig intense og ligger der hele tiden men noen ganger topper de seg, var hos legen i uka for å ta urinprøve og graviditetsprøve det har jeg også gjort hjemme men alle er negative det var den også hos legen og ingen urinveisinfeksjon. Kan ikke sitte i samme stilling i sofaen for lenge for da stråler det ut i hele bekkenet..hva i alle dager kan dette være? husker ikke når jeg blødde sist men er ihvertfall over 2 uker siden men blør litt hele tiden syns jeg men har ikke blødd noe nå denne uka som det har vært så vondt. Skjønner ikke hva dette kan være? noen med hormonspiral som har opplevd dette eller som kan ha peiling på hva det kan være? orker ikke smertene lenger...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du

Jeg opplevde noe av det samme for mange år siden. Da kom etterhvert spiralen ut, og ifølge legen den gangen iallfall, så var det også foster"masse" med ut sammen med spiralen. Jeg hadde ikke tatt noen tester, så jeg vet ikke om de ville blitt positive eller negative.

Men utfra det JEG opplevde iallfall, så var det at kroppen støtet ut spiralen, fremmedlegemet, fordi den ikke ville ha den der holdt jeg på å si. Det kan jo kanskje være noe av det samme med deg ? Har de tatt en GU på deg nå da ?

Ønsker deg lykke til videre !

Skrevet

Tusen takk for svar :) Nei har ikke fått noen GU enda, vet liksom ikke helt hva jeg skal gjøre, det gjør veldig vondt og er plagsomt i forhold til at at jeg ikke kan sitte eller ligge i en stilling alt for lenge. men vet ikke om det er stor nok grunn til å ringe legevakta..føler kanskje at det er en filleting der...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...