anonymjeg Skrevet 17. august 2008 #1 Skrevet 17. august 2008 Jeg brukte egenmld onsdag pga sykt barn, har hatt fri etter dette så jeg har ikke brukt mere enn den ene dagen. Men snuppa har fortsatt feber og jeg skal på jobb i morgen, kan jeg bruke ny egenmld for sykt barn da? De regner vel isåfall det bare som to dager? De dagene jeg har hatt fri imellom teller vel ikke med? Noen som kan hjelpe meg?
Gjest Skrevet 17. august 2008 #2 Skrevet 17. august 2008 Hvis du har lovbestemt ferie skal det vel bare telles som to syke barn-dager...
anonymjeg Skrevet 17. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. august 2008 Jeg jobber ikke fullt, så har bare hatt fri i forhold til turnus... Hadde det blitt noe annet om det hadde vært meg selv som var syk i morgen?
Gjest Skrevet 17. august 2008 #4 Skrevet 17. august 2008 Jobber du turnus står det jo i turnusplanen din at du har fri, så da teller det fortsatt bare to dager. Hvis du hadde vært syk måtte du bruke egenmeldingsdag, ved sykt barn bruker du av syke barn-kvota.
~sjiraff~ Skrevet 17. august 2008 #5 Skrevet 17. august 2008 Permisjon pga sykt barn telles som enkelt dager. Hadde det vært du som var syk ville fridagene blitt regnet med. Men siden det er barnet blir det to enkelt dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå