Gå til innhold

hehe hva spiste/ spiser dere til frokost i dagda jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg spiser en bakt potet med kryddersør, rømme, mais og litt krydder.

ja da det varmiddageni går og jeg hadde igjenn en potet som jeg varmet opp fikk så lystpå den.

mmmmmmmmh andre med ikke vanlig frokost?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe.

Min frokost i dag har vært 4 sånne svarte snopekrokodiller, en rød fisk og to dumlesjokolader.

Og to kopper kaffe.

Og nå er jeg superkvalm.

Skrevet

jeg er også kvalm og har akkurat erklert her hjemme at vi aldri skal spise bakt potet mer. uuuuuuuuuuuuuuuuuggghhhhhh

Skrevet

jeg spiste rester etter middagen i går. ostesnitzel, ris og bernaisesaus. bare måtte ha noe i magen så jeg ikke skulle bli så kvalm

Skrevet

Sambo satt og gnafsa i seg nachos fra i går mens jeg tok en stooor porsjon med müsli og yoghurt.... Det var godt og sånn passe sunt... men etter ti minutter ble det jommen meg en stor porsjon med nachos på meg også:-) Så alt i alt spiste jeg vel dobbelt så mye som sambo...

Skrevet

2 rundstykker med skinke og ost og et glass med eplejuice! mmm

Skrevet

I dag ble det to grovbrød skiver med ost og skinke, og mye agurk.

Til drikke ett glass eplejuice og ett glass eple bobble :-)

Skal ta en yoghurt også i tillegg :-)

Skrevet

Her blir det nystekt brød,med kalkunpålegg med agurk\majones og en skive med kaviar;:) å ett glass melk og juice:)

God søndag:0)

Skrevet

satt oss med spisebordet å hadde stekt egg med mager bacon å masse godt pålegg :)

Skrevet

Nybakte varme rundstykker med Nutella:) og mannen min laget ferskpresset appelsinjuice til meg

Skrevet

dette her må vi gjøre hver morra jenter! å skrive opp hva vi har spist til frokost.. for jeg har nemlig ikke klart å spise noenting idag! drakk ett glass sjokolademelk.. og har egentlig dårlig samvittighet! men når jeg leste nedover, ble jeg mer og mer sulten, så nå skal jeg tusle ut på kjøkkenet og prøve å finne meg noe å spise :)

takk for hjelpen! hehe

Skrevet

Her ble det en skive med hvitløk og chilimarinerte reker og en rugsprø med smør og brunost. Og to glass skummet melk:)

Skrevet

brødskive med egg og kaviarmix. og hjemmelaget sjokolade å drikke.

Skrevet

Havregryn med kruskakli, linfrø, nøtter, rosiner og kanel med melk + appelsinjuice ved siden av. Veldig godt :-) Har spist det hver dag i mange år....

Skrevet

Må smile litt av tråden, men her kommer svaret.

En brødskive m hvitost og paprika, en med frokost salat, og en med tomat+agurk+majones og pepper på...

Mye melk og litt juice.

Tran og folsyretabletter.

En halv fruktnøtt og 2 stooore svarte, deilige sure skum- måner.

Gjest Mammamoms
Skrevet

Her var det to skriver med Arne Brimi-brød med smør, philadelphiaos og bringebærsyltetøy. Drakk to glass melk!

Skrevet

4 rugsprø med skinke og cottage cheese

Vann

Te

Tran-tabletter

Skrevet

2 toast ,med ost og salami ,en brødskive med pølse,og en kopp kaffe .Men lurer på om jeg skal ta hull på en av pakkene med cookies,jeg kjøpte jo 2 i butikken i stad,hehe

Tenker som så at er bedre om jeg spiser sånt på morran ,jeg skal jo bruke litt energi ,utover dagen ,vaske og rydde.

Ingen god unnskyldning,men hjelper litt på samvittigheten.

Skrevet

Ser du liker hvitløk,ja da må du prøve ,ristet brødskive med oliven olje litt salt og gni litt hvitløk på skiva nam nam

Skrevet

her ble det 2 skiver me ost og syltetøy på, og noen skjeer me yoghurt og et glass melk

Skrevet

Spiste en vitaminpille og drakk et glass Oboy til frokost,er så kvalm,å får derfor ikke til å spise skikkelig :-(

Skrevet

Jeg spiste to toast med ost å skinke å ett glass vann...to sekunder etterpå kom det opp igjen i dass :( så klarte ikke å spise mer før til middag å kvelds...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...