<3 Prinsesse <3 og <3 prins <3 Skrevet 17. august 2008 #1 Skrevet 17. august 2008 Jeg har eksamen i morgen i en videreutdanning i småbarnspedagogikk. Jeg må lese, men er så umotivert til å sette meg ned, vil bare kose med min 10 uker gamle jente:) Gi meg et spark bak a folkens:) Trenger det
Kiara Skrevet 17. august 2008 #2 Skrevet 17. august 2008 Sleit med det samme for et år siden. Hadde eksamen og liten baby.. Bit tennene sammen. Når eksamen er ferdig kan du kose med tulla di...
Alba44 Skrevet 17. august 2008 #3 Skrevet 17. august 2008 Her får du et skikkelig spark fra meg! Eksamen er noe #*&%`"!§§(%$...... Men; så utrolig deilig når den er over :-D Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå