Småbarnsmor med frysespire Skrevet 17. august 2008 #1 Skrevet 17. august 2008 Når gir man hva liksom? Eller.. Når gir man mest? Bursdag er jo den dagen barnet ble født, barnets egen dag osv. Men vil dette da si at dere gir de størte gavene til bursdager?
3b@rnsmor-30* Skrevet 17. august 2008 #2 Skrevet 17. august 2008 vi gir for ca det samme både til jul og bursdag.
Gjest Skrevet 17. august 2008 #4 Skrevet 17. august 2008 gir vel for ca det samme , men har ingen spesiell pris, gir henne gjerne noen klær og sko hun trenger og så noe morsomt ved siden av
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 17. august 2008 #5 Skrevet 17. august 2008 Jeg pleier å bruke likt med penger både jul og bursdag . Men unntakene faller på bursdager, da de er mer personlig.
Småbarnsmor med frysespire Skrevet 17. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. august 2008 Vi er i den (heldige?) situasjon at sønnen vår er født i juni, så da er det ganske greit å tenke at man gir for ca likt til jul og bursdag. Men hva med fadderbarn og tante/onkelbarn som er født i helholdsvis oktober og februar? Hvordan tenker man da? Tenker dere likt uansett??
En Prins + Prinsesse Skrevet 17. august 2008 #8 Skrevet 17. august 2008 jeg gir vel omtrent det samme til jul og bursdag... men om jeg skal si en dagene, så blir det kanskje jul... jul er en veldig tradisjon i familien, som vi liker spesielt godt, å da blir det til at jeg handler mer men bursdag er jo hans personlige dag, så han får jo omtrent det samme da =)
du og jeg og vi to Skrevet 17. august 2008 #9 Skrevet 17. august 2008 Vi gir likt. Men til ettårsdagen til gutten vår kommer han til å få noe spesielt - synes det er koselig å ha et minne fra den første bursdagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå