Gå til innhold

Dåp til eget barn---gir man gave??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er kanskje et utrolig dumt spørsmål, men gir man gave til sitt eget dåpsbarn? Eventuelt hva? Er ikke så glad i de tradisjonelle dåpsgavene, så tenkte kansksje sette penger på en konto eller noe..

 

Tar gjerne i mot gode forslag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi gav ikke gave.... selskapet var liksom gaven fra oss på en måte...

Skrevet

Vi gav heller ikke noe fra oss, vi laget istand selskap syntes det holdt i massevis vi :=)

Skrevet

vi ga heller ingen gave...

Skrevet

Okey....da virker det som det ikke er så vanlig å gi gave da. Greit å høre, så slipper jeg å tenke på det :) Tenker selskapet blir gaven fra oss også da....

Skrevet

Vi ga et kors-smykke som han hadde på i dåpen, ellers var liksom selve dåpen vår gave

Skrevet

vi satte inn 1000,- til begge barna våres + at de fikk hver sin dåpstallerken :)

selv om barna fikk selskapet så synes jeg at de også fortjener en liten ting :)

 

Skrevet

fikk sølv kopp fra oss... me navn og slik..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...