Dubros Skrevet 17. august 2008 #1 Skrevet 17. august 2008 Dette er kanskje et utrolig dumt spørsmål, men gir man gave til sitt eget dåpsbarn? Eventuelt hva? Er ikke så glad i de tradisjonelle dåpsgavene, så tenkte kansksje sette penger på en konto eller noe.. Tar gjerne i mot gode forslag.
3b@rnsmor-30* Skrevet 17. august 2008 #2 Skrevet 17. august 2008 vi gav ikke gave.... selskapet var liksom gaven fra oss på en måte...
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 17. august 2008 #4 Skrevet 17. august 2008 Vi gav heller ikke noe fra oss, vi laget istand selskap syntes det holdt i massevis vi :=)
Dubros Skrevet 17. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. august 2008 Okey....da virker det som det ikke er så vanlig å gi gave da. Greit å høre, så slipper jeg å tenke på det Tenker selskapet blir gaven fra oss også da....
Mamma til Leon Aleksander<3 Skrevet 17. august 2008 #7 Skrevet 17. august 2008 Vi ga et kors-smykke som han hadde på i dåpen, ellers var liksom selve dåpen vår gave
pandabjørn Skrevet 17. august 2008 #9 Skrevet 17. august 2008 vi satte inn 1000,- til begge barna våres + at de fikk hver sin dåpstallerken selv om barna fikk selskapet så synes jeg at de også fortjener en liten ting
vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 17. august 2008 #10 Skrevet 17. august 2008 fikk sølv kopp fra oss... me navn og slik..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå