Gå til innhold

hvorfor kjenner jeg så lite liv nå??

Anbefalte innlegg

Skrevet

det har hvert helt vilt i magen min hele tiden..har kjent han godt hver dag..i går kjente jeg han sparka 3 ganger i natt har jeg kjent 1 dult..å i dag ingen ting..er det noe galt??eller har han mindre plass er 31 uker??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er mindre plass etterhvert, ja - men jeg har termin en dag etter deg, og lillegutt/jente turner vilt og er til tider helt psycho der inne. Synes du skal ringe føden og høre med dem, bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite. Men først kan du kanskje prøve trikset med å drikke iskald søt (sukkerholdig) saft/brus e.l., hvis du ikke har gjort det allerede?

Skrevet

det har jeg gjort men ingen ting...nå har jeg spist brød med sjokolade pålegg bare for å se..ingen respons...har dulta ett par ganger men nei da!!!!!!!jeg får ringe i løpet av noen timer viss han ikke kvikkner til..

Skrevet

Er 33+2 og jeg kjenner mer bevegelse enn spark nå, sikker fordi han/hun har liten plass.

Skrevet

det kom noen drugelige spark nå...drakk iskald 7up fra kjøleskapet...da våkna han....jeg må ikke bekymre meg sånn..men er så redd det skal skje nokkoo..takk for svar alle sammen

Skrevet

Jeg er 36 uker nå og lillejenta mi sover frem til halv tolv ca før jeg kjenner liv. de får sin egen døgnrytme inni der :-)

jeg prøvde å vekke henne tidligere en dag men hun sov godt.

Skrevet

hehe ja de blir trøtte de også..sove dyr som mamman sin her da..det er godt å sove

Skrevet

Hehe, bra det bare var 7up som skulle til. :) Det er jo vår "jobb" som gravide å bekymre oss, dessverre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...