Yesss Skrevet 17. august 2008 #1 Skrevet 17. august 2008 Og man ikke har fått rier enda, hvor lang tid lar dem en gå uten og bli satt i gang?? Noen som vet eller har erfaring?
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 17. august 2008 #2 Skrevet 17. august 2008 Jeg tror de lar det gå 2, max 3 døgn. UTifra hva jeg har lest her inne.
amalie 10.08.07 og thea 12.10. Skrevet 17. august 2008 #3 Skrevet 17. august 2008 hei! ring fødeavdelingen du skal føde på, de vil nok ha deg inn for en sjekk og så er det litt forskjellig fra sted til sted når de evt setter i gang.
Yesss Skrevet 17. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. august 2008 Takk for svar. Jeg ringte føden og dem ville at jeg skulle komme for og ta en sjekk, men det var godt mulig at jeg ble sendt hjem igjen. Så da får vi bare se hva som skjer Uansett så kommer det en baby ganske snart tyder det på.
L@boline Skrevet 17. august 2008 #5 Skrevet 17. august 2008 Tre døgn er maks, men det er jo stor sjans for at babyen kommer av seg selv før det, så da er du uansett snart mamma :-) Lykke til!
Kjærlighet <3 Skrevet 17. august 2008 #6 Skrevet 17. august 2008 Her var det 3 døgn tidligere, men en nordmor å sykehuset fortalte med at det var endret på og at her er det nå kun 1 døgn etter vannavgang..
step Skrevet 17. august 2008 #7 Skrevet 17. august 2008 Vannet mitt gikkk inatt. Var på kontroll istad, skal tilbake for igangsetting kl 8 imorgen om ikke noe hender før. Kvier veldig for igangsettelse... lest så mye rart om det... Skulle bli satt igang med drypp. Tror de sier 1,5 døgn etter at vannet er gått.
mamarama og lille banan Skrevet 17. august 2008 #8 Skrevet 17. august 2008 søsteren min sin baby var ute to døgn etter at vannet gikk, og det ble regnet som rimelig lenge. men hun kom da ut til slutt
Yesss Skrevet 17. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 17. august 2008 Vannet mitt begynnte og lekke på fredag etter jobb, så vi fikk beskjed om og komme inn igjen i morgen klokken 10. Og da blir det mest sannsynlig satt igang. Dem sa at dem ikke lot det gå mer enn 3 dager etter vannet går. da setter dem i gang hvis det ikke har skjedd naturlig. Så det blir nok en baby i morgen tenker jeg ) Blir 3 uker før termin det da faktisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå