Gjest Skrevet 17. august 2008 #1 Skrevet 17. august 2008 Hvordan går d med ryggene deres? Jeg er 20 uker nå, og de siste dagene har d gjort så innmari vondt i ryggen på ettermiddagene/kveldene. Spesielt hvis jeg sitter lenge uten ryggstøtte, eller anstrenger meg. Tviler på at d er bekkenløsning, men er d noe å fortelle legen?
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 17. august 2008 #2 Skrevet 17. august 2008 Jeg sliter også veldig med ryggen er 17 uker.. har så vondt i korsryggen som også sprer seg oppover auauau.. kommer så vidt opp av sengen om morran.. skal høre med legen nå hva jeg kan gjøre. Ligger med pute mellom bena om natten osv men det hjelper ikke. Får håpe det snart går over.. lykke til
TullHøna Skrevet 17. august 2008 #3 Skrevet 17. august 2008 Jeg er 15 uker, og har mye vondt i korsryggen. Skal til jordmor på tirsdag, og lurer på om dette er noe å nevne på!?! Kan våkne med vondt i ryggen på morgenen, og sliter veldig hvis jeg ikke sitter behagelig. Aldri hatt det sånn før, og bli veldig sliten av det!
Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 17. august 2008 #4 Skrevet 17. august 2008 Jeg har veldig vondt i ryggen til tider, men hos meg kommer det av låsninger.. Som jeg tidligere kunne få behandling mot - kiropraktor.. Nå pga svangerskapshormonene funker ikke kiro lengre.. Så er veldig spent på hvordan det skal bli å komme tilbake til jobb etter ferien! Slet veldig på jobb før ferien i allefall..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå