A4 Husmor.... Skrevet 17. august 2008 #1 Skrevet 17. august 2008 Søndag og sol fra skyfri himmel her jeg befinner meg. Burde få litt orden både ute og inne, men i dag tar vi turen til Kongeparken. Noe smått eller stort som skjer hos dere i dag?
katta og co Skrevet 17. august 2008 #2 Skrevet 17. august 2008 Klesvask og bursdagsfeiring er planen i dag:)
Mille** Skrevet 17. august 2008 #3 Skrevet 17. august 2008 Skal tilbake til hytta der resten av familien er, og så skal jeg på senvakt i ettermiddag. )
lillebror er " forsinket" Skrevet 17. august 2008 #4 Skrevet 17. august 2008 Ingen planer.Mannen jobber, saa vi andre tar sikkert en tur paa stranda.
Gjest Skrevet 17. august 2008 #5 Skrevet 17. august 2008 Flott vær her jeg bor også. Hele familien skal på blåbærtur nå, må fylle opp fryseren til vinteren. Dessuten er blåbærmuffins en favoritt her i huset. Ha en fortryllende dag.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 17. august 2008 #6 Skrevet 17. august 2008 Kongeparken ja. Det hørtes koselig ut. Vi tenkte vi skulle ut å gå tur snart nå, så får vi besøk i ettermiddag. Ikveld skal jeg ut med to venninner.
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 17. august 2008 #7 Skrevet 17. august 2008 Svigers på middag
ana baroma Skrevet 17. august 2008 #8 Skrevet 17. august 2008 I dag har vi hatt en topp dag i dyreparken:) Masse å se på, masse å oppleve (som vanlig), og vi har gått masse. Etterpå spiste vi middag (litt mye mat, men dog...), og nå ligger alle som slakt utenom mor som skal ut å henge opp en klesvask. I morgen er det skolestart, så dette var siste krampetrekninga for guttungen. Tenk, 3. klasse allerede...
~~DoraDora~~ Skrevet 17. august 2008 #9 Skrevet 17. august 2008 I dag hadde vi planer om å kose oss maksimalt før vi skulle dra hjem, men både gubben og jeg savna ungene sånn at vi dro hjem tidlig. Vi har hatt en fantastisk helg, men to dager borte fra barna er en del...
konvall Skrevet 17. august 2008 #10 Skrevet 17. august 2008 I dag har jeg vært flink her hjemme. Ute. Ellers har jeg sett på fotballkamp nå nettopp. VIF- Bodø/Glimt.......Svært fornøyd med resultatet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå