*Ønskergjerne* Skrevet 17. august 2008 #1 Skrevet 17. august 2008 tenkte å spørre om litt av hvert nå jeg... hehe:) lurer så fælt... er nå i pp 8 , sluttet på pilla i begynnelsen av 07 da - men vi gikk ikke inn for å prøve før i 08... først nå i d siste jeg har regnet ut når eggløsnong er å når d er størst sjanse for å bli gravid da... jeg hadde TR 6 august , varte 3 dager... regner ut at fra i dag å ut uka bør vi peise på som F*** , hehe:) leser jo masse tips rundt forbi - men vet ikke hva jeg bør prøve liksom ... misjonær å bakfra har vi rett som d er - hehe - å tenkte å begynne å ligge litt etter sex da,for d gjør jeg aldri - løper som regel rett på do å vasker meg masse! nettopp begynt på folat(hvis d er d d heter... ) har ganske presis syklus , å tror jo ikke d skal være noe galt med meg. skjønner bare ikke hvorfor d tar så lang tid for noen å noen skjer d m en gang, greit at vi er forskjellige da... men men... jeg har utrolig lyst at noe skal skje snart - håper virkelig d blir 09 baby her å... misunner alle dere andre som har blitt gravide :) men er d ikke min tur snart? til opplysnong tok jeg en abort da jeg var 19 år - var da i uke 7 - 8 ca... så regner jo med siden jeg har blitt gravid en gang - må d jo skje igjen... når burde jeg gå te legen med barnløsheten?jeg tror ikke d blir noe ennå på en stund - men kanskje om ett år??? grunnen til jeg tok abort da var at jeg var sammen med en som jeg visste d ikke kom til å føre noe bra med seg med å få en liten baby akkurat da - å jeg var rett å slett ikke klar for det. angret veldig etterpå - men på en måte ikke - hadde ikke blitt sammen med han jeg er sammen med nå hvis jeg hadde hatt en liten en:) (jeg traff samboer'n etter jeg søkte jobb på fiskebåt - han var sønnen av kapteinen:)) jeg var med en liten uke -(jobben passet meg ikke likevel...) reiste hjem å holdt kontakt m han å så var jeg en uke på ferie her oppe igjen - reiste hjem å kom flyttende 14 dager etterpå har ikke angret ett sekund:) nå håper jeg det skjer noe snart - jeg er sååååååååå klar=)=)=) nettopp bestilt meg EL tester å G tester - føler meg litt stolt:) hva er egentlig baby monitor?leste d her en plass men finner d ikke igjen:p jobb helg her - huff- jobb fram te torsdag så fri 3 dager :) gleder meg utrolig til det;) bursdagen min til fredag også:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå