Gå til innhold

JEG HAR BURSDAG I DAG:-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var jeg plutselig ett år eldre enn i går. Fikk telt i bursdagsgave fra mannen og barna. Jeg ønsket meg det:))

I dag skal mannen lage en bedre middag og vi skal koooose oss.

Ganske fint å ha bursdag:-D

Videoannonse
Annonse
Gjest trønder25århar1avhver06og08:)
Skrevet

GRATULERER MED DAGEN =))))))

 

 

Kos dere =)

Skrevet

Grattis, hurra for deg!

 

Håper du får en flott feiring!

Skrevet

Gratulere så mye med dagen!

 

Ha en fin feiring!!

Skrevet

Gratulerer med dagen! :)

Skrevet

Gratuler saa masse med dagen:-)

Skrevet

Takk takk snille dere:)

Nå lager mannen lunsj til oss. Så må vi komme oss ut en tur å lufte de små, ellers så går de på veggen;)

Skrevet

GRATULERER SÅ MASSE MED DAGEN!!!!!!!!!!!!!!

Håper dere får en kjempefin dag sammen. Så kjekt å få telt i gave da. Det var en god ide. Blir sikkert kjekt når det skal prøves.

Skrevet

GRATULERA MASSE MED DAGEN !!!!

Skrevet

Hurra for deg :)

Skrevet

Hurra for deg som fyller ditt år.....!!!!!

 

 

Kos dere

 

c")

Skrevet

Gratulerer med dagen, håper du har hatt en superduper dag så langt:)))

 

Bursdagsklem fra

Skrevet

Masse gratulerer med dagen!! =)

 

Håper du har hatt en fin dag!

 

Skrevet

Takk takk alle sammen:)

Her har det vært en fantastisk middag og kakefest i dag.

Har hatt en topp dag. Er litt kvalm nå etter å ha stappet i meg en seigmann for mye...hehe ingen måtehold i dag nei;))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...