L@boline Skrevet 17. august 2008 #1 Skrevet 17. august 2008 Merker dere noen endring eller tegn på at det skal skje noe snart? Jeg har fortsatt masse kynnere, men ikke noe annet. Kan ikke huske fra sist om jeg syntes noe var annerledes helt på slutten annet enn at jeg blir tyngre og tyngre og mer og mer lei :-)
elin og gutta;) Skrevet 17. august 2008 #2 Skrevet 17. august 2008 sist fødte jeg etter spontan vannavgang i uke 34 uten et eneste forvarsel. hadde heller ingen kynnere eller noe det svangerskapet. nå har jeg hatt masse kynnere,som blir mer og mer kraftige, voldsom mensmurring og tildels heftig vondt i ryggen, hormonsvingninger,små blødninger,mensmurring i magen..... you name it..... får alle tegnene denne gangen, men jeg har hatt de i mange uker alt, og enda er jeg bare 36+3....... ikke godt å si hva som er tegn og ikke da egentlig.....
Lillepusen-78 Skrevet 17. august 2008 #3 Skrevet 17. august 2008 Jeg er 37+2... Har mye kynnere, men merker lite annet som kan tyde på at det nærmer seg.... Enkelte dager hatt mensmurringer og nedpress, men ikke noe voldsomt. Dessuten gir det seg alltid etter litt tid.... Må nok belage meg på venting ;-)
Resilience Skrevet 17. august 2008 #4 Skrevet 17. august 2008 Jeg er 38+4 og merker ingen ting. Ingen tegn på at svangerskapet snart er over. Jeg får stadig mer vann i kroppen, men ellers er alt som før. Har hatt to dager med murringer i løpet av hele svangerskapet, thats it... Så jeg satser også på overtid. (Håper bare at legen har rett i termin, den ble nemlig flyttet 15 dager. Min menstemin var på på fredag)
Tutta73 Skrevet 17. august 2008 #5 Skrevet 17. august 2008 Jeg er i uke 38, og merker mer press der nede nå.. men ellers er det kun kynnere og litt "stikking".. Fikk 15 dager før termin forrige gang, så jeg hadde liksom håpet at denne lille poden ville komme litt før også, men her gjelder det nok å smøre seg med tolmodighet )
NormaJean Skrevet 17. august 2008 #6 Skrevet 17. august 2008 jeg er i uke 39 og merker egentlig ingenting:( stikker litt og får noen ganger litt vondt neders i magen, men tror det bare er babyen som presser på og sparker i blæra! hadde noen episoder med modningsrier for 3 uker siden, men etter det har det vært "stille"..... men er MYYYYYE mer sliten, er endel kvalm på kvelden med oppkast, og holder meg mest hjemme. Samler vann i kroppen, nok til å fylle ett basseng føles det som. så håper det skjer noe snart selv om det er 13 dager til termin
Gjest Skrevet 17. august 2008 #7 Skrevet 17. august 2008 jeg er 38+3 å har hatt noen modningsrier for noen uker siden,,å av og til mensmurringer som har blitt lkitt sterkere om natten..men ellers ingen tegn..
Snart mor til 2 gutter Skrevet 17. august 2008 #8 Skrevet 17. august 2008 13 dager igjen idag. og kjenner at babyen trykker nedover. Magen har også seget ned, - har bært veldig høyt hele svangerskapet men nå er det tydelig at den har falt ned. (navlen peker plutselig nedover istedet for oppover - Ha-ha-Ha - den har struttet i mange måneder :-) ) Har ikke hatt noen rier - bare kynnere, men litt stikking nedentil av og til. Har fått beskjed om at hodet er festet - det er en lettelse - sist ble han aldri festet og da gikk jeg 14 dager over tida før de satte igang. Det er 7 år siden, og vanskelig å huske hvordan det var, men tror det er litt mer nedtrøkk denne gangen - håper det :-)
vannmann84 Skrevet 17. august 2008 #9 Skrevet 17. august 2008 Hei. Er 38+6 , førstegangsfødende og kjenner ingentig. =( Ingen mensmurringer, ingen kynnere, ingen slimpropp, bare litt flere tårer og endel stikking nederst i livmora (men har kjent dette i over en mnd). Prøvde kobinasjon sex og fullmåne, men fortsatt ingenting... =(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå