Gå til innhold

mindreverdighetskomplekser.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler meg så utrolig teit når jeg har sex med sambo. jeg har null selvtillit når det gjelder sex, føler jeg bare ligger å "tar i mot" mens han gir. jeg tør ikke suge han, for er redd jeg gjør det helt feil.. (har jo gjort det da, men utrolig sjelden, for er redd han forventer at den skal være bedre enn det jeg klarer få til.) vil så gjerne ta litt mer initiativ og "styring", er redd han snart går lei meg.. noen andre som har hatt det sånn, og mestret disse følelsene, og fått et "nytt" sexliv? vil bare at sambo også skal ha det bra. han sier det er helt topp, men jeg veit jo at det ikke er det da han nesten like gjerne kunne pult på ei dokke...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heyhey;) jeg selv syns det blir kjedelig å bare ligge på rygg når vi har sex, og tror at du selv vil få et mye bedre sexliv om du tørr å gjøre litt mer;) du bør selvsagt ikke gjøre ting du syns er ekkelt eller ubehagelig, men kanskje prøve ut litt forskjellige stillinger osv? kAnskje ta på deg undertøy du selv synes du ser bra ut i (hjelper på selvtilitten det). dessuten så har jeg aldri hørt om en mann som ikke liker å bli sugd så lenge det ikke gjør vondt for han;) du får bare prøve og si at han får fortelle deg om du skal gjøre noe annerledes;) ser for meg at din sambo vil bli veldig positivt overasket;) man må satse for å vinne heter det;) lykke til;)

Skrevet

Diskuterte det med suging med en kompis en gang, og han sa at det er uansett godt å bli sugd! Selvfølgelig er noen bedre enn andre, men det er uansett godt å bli sugd, selvfølgelig hvis man ikke bruker tenner uforsvarlig eller er for brutal. Bare sett igang, han nyter nok hvert sekund, bare at du faktisk gjør det på han! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...