lengter daler ned i skjul... Skrevet 17. august 2008 #1 Skrevet 17. august 2008 litt som mensensmerter nederst i magen, litt bak i ryggen, går litt ned i høyre lår. hadde det 1 gang igår kveld og 2 ganger nå på morgenen. ikke sånn kjempevondt, men litt. kynnere??
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 17. august 2008 #2 Skrevet 17. august 2008 Kan være kynnere. Hvor lenge varer det om gangen? Og hvor langt er du på vei?
Minnie Mom Skrevet 17. august 2008 #3 Skrevet 17. august 2008 Mine kynnere har vært at magen blir steinhard og det presser og er ubehagelig og litt småvondt. Men det gjorde ikke vondt i ryggen eller nedover å lårene. Trodde ikke kynnere var sånn, men det er kanskje forskjellig fra person til person?.... Hvilken uke er du i?
lengter daler ned i skjul... Skrevet 17. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. august 2008 varer kankje i ca 30 sek. er i uke 34.
Poteto Skrevet 17. august 2008 #5 Skrevet 17. august 2008 sånn var mine rier.. men dei varte kansje lenger.. så er sikkert kynnere..
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 17. august 2008 #6 Skrevet 17. august 2008 Er mulig det kan være kynnere da. Hos meg, så har kynnerene vært smertefulle, slik som du beskriver. Dersom det fortsetter, ville jeg alikevel ringt jm, slik at de kan vurdere om det kan være noe annet. Er jo vanlig med urinveis infeksjon i svangerskap, og det kan vel også kjennes litt som det? Lykke til.
Minnie Mom Skrevet 17. august 2008 #7 Skrevet 17. august 2008 Har du ikke hatt kynnere tidligere så du kjenner det igjen? En regel er at kynnere skal gå over hvis man skifter stilling, feks reiser seg opp og går. Rier fortsetter til rien er ferdig selv om man skifter stilling.. Men rier kommer heller ikke en og en. Hvis det fortsetter ville jeg ha ringt føden kanskje. Kan være maserier, evt fødsel på gang, men det er jo litt tidlig da... ;o) Kan også være nedpress, at babyen presser på nedover. Men er du usikker er det best å ta en telefon og spørre de som jobber med dette, dette blir jo litt gjetting fra min side... )
lengter daler ned i skjul... Skrevet 17. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 17. august 2008 ja det kjennes ikke ut som kynnere. er vel kroppen som gjør seg klar tenker jeg. det kommer litt innimellom, men ikke hele tiden. Takk for at du spør Thalie )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå