Anonym bruker Skrevet 17. august 2008 #1 Skrevet 17. august 2008 Har ei rett over to år, som sover 8 1/2 til 9 timer om natten og rundt 30-40 minutter om dagen (ikke sent på ettermiddagen). Hun er ikke trøtt på dagen. Hører om barn i den alderen som sover 12 timer om natten og kan ikke forstå hvordan det går an. De kan jo ikke vite hvordan det er å ha barn?! Eller er det jeg som er uvanlig trøtt med et barn som er utrolig våkent?
Anonym bruker Skrevet 17. august 2008 #2 Skrevet 17. august 2008 la henne i hvert fall slutte å sove på dagen, min begynte å sove mye lengre på natten da... mørkt og stille rom med litt lufting hjelper også... ellers er det nok ganske vanlig med 12 timers søvn til en toåring;)
Anonym bruker Skrevet 17. august 2008 #3 Skrevet 17. august 2008 min sover heller ikke mer enn 10-11 timer. er jo mer enn din, men ikke veldig mye:) hun våkner samme tid ( 05-06) uansett når vi legger henne, så vi passer på å legge henne kl 19, så hun hvertfall 10timer. vår osver mer på dagen ( 1time) men hun trenger også den timen..... er jo ikke alle som trenger så mye søvn da. selv har jeg hvert en som bare trenger 4-6timer søvn på natten, hele ungdomstiden min og helt til jeg ble mamma egentlig.... men jeg ville hvertfall droppet de 30-40min på dagen hvis hun klarer seg uten det:)
Anonym bruker Skrevet 17. august 2008 #4 Skrevet 17. august 2008 Fungerer hun bra på dagtid,får hun vel nok søvn. Jenta mi sover ca 11 timer på natta,og ca 1,5 time på dagen. Veldig aktiv på dagtid
Anonym bruker Skrevet 17. august 2008 #6 Skrevet 17. august 2008 Syns det var veldig lite jeg. Hun her er snart to, og hun sover 12 timer om natta og 1-2 timer om dagen. Hun sovner med en gang, så det er tydlig at hun trenger så mye. Men så er hun helt propell også da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå