Gå til innhold

virket fullmånen da jenter?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

vel.... ikke noe fullmåne-action her i alle fall:))) men så er det litt for tidlig da. etter å ha hatt vondt i rygg og sterke kynnere hele gårsdagen forsvant hver minste lille vondte så fort månen viste seg faktisk....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke her heller gitt... Har termin om 13 dager. Forrige gang foedte jeg 2 uker foer, saa var forberedt i gaar egentlig. Eller naar som helst...

Skrevet

Ikke på meg heller, har termin på onsdag.. men derimot på samboeren til broren min. la akkurat inn et innlegg på skravle ang det:D

Skrevet

NEI! Skjedde ingenting, og no er eg tre dager på overtid. Utolmodig...

Skrevet

Nei ikke her heller og jeg er 3.gangs fødene og 10 over termin!!!!

Er ganske utålmodig nå:-(

Skrevet

Har 11 dager til termin, så i går prøvde jeg kombinasjonen sex og fullmåne...

men nei, ikke så mye som en kynner en gang.... =(

Skrevet

Hadde masse vonde kynnere iallfall, men har jo noen uker igjen enda så hadde ikke ventet fødsel akkurat. Håper bare kynnerene hadde virkning....

Skrevet

var 4 dager unna termin igår... prøvde sex, indisk mat og fullmåne... meeeeeeeeeen ingen baby kom......

kanskje inatt.... lov å håpe....

Skrevet

Niks..ingen virkning av månen her. har 11 dager igjen. Gar prøvd det meste nå. så nå har jeg gitt opp...ingenting skjer jo likevel. kjennes som om jeg blir gående til jul..konklusjon: alle kjerringråd er oppskrytt-babyen kommer ikke før den selv vil, har ikke en skit man skulle sagt der gitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...