gravid igjen :) Skrevet 17. august 2008 #1 Skrevet 17. august 2008 tenkte vi skulle kjøpe oss en sånn
Gjest Skrevet 17. august 2008 #2 Skrevet 17. august 2008 Sånn espressomaskin eller bare kaffetrakter? Jeg har moccamaster og er strååålende fornøyd. Trakter kaffen kjapt og blir god smak.
Fruktjuice-og-vann-lensmann... Skrevet 17. august 2008 #3 Skrevet 17. august 2008 jeg går også for moccamaster! ikke den peneste og mest fancy å se på, men desidert den beste vi har hatt. veldig kjapp:)
pandabjørn Skrevet 17. august 2008 #4 Skrevet 17. august 2008 tror kanskje HI mener kaffemaskiner og ikke kaffetrakter vi har en krups som vi er veldig fornøyd med )
gullborg Skrevet 17. august 2008 #5 Skrevet 17. august 2008 Kommer jo an på behovene deres, men vi har nespresso og er superfornøyd. Veldig enkelt i bruk og nesten ingen rengjøring.
gravid igjen :) Skrevet 17. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. august 2008 hehe, stemmer det ja jeg så litt på den nespresso maskinen. jeg er litt opptatt av at det skal vere lite rengjøring. trenger ikke å veeeldi avansert, men litt fancy funksjoner er jo alltid kjekt hvordan er de i pris?? tenkte oss en plass mellom 3-6000?? er det reelt?
Lady Ivory Skrevet 17. august 2008 #7 Skrevet 17. august 2008 Hvis du vil ha en kjempekjekk maskin, med god kaffe som er superenkel å bruke kjøper du nespresso. hvis du vil ha en helautomatisk med melkesteemer og sånn ligger den på rundt 3900,- tror jeg. Når den skal renkjøres putter du bare i rengjøringsmiddelet og setter den på. masse forskjellig kaffe og velge mellom og. Eneste minus er at kaffen må bestilles. Kan ikke kjøpes i butikk. Vi har både en nespresso og en annen kaffemaskin og nespressoen er definitivt mest brukt. Desuten kan man velge farge på maskina..
gullborg Skrevet 17. august 2008 #8 Skrevet 17. august 2008 Tror vi betalte ca 3000 for vår. Det er en av de enkleste modellene, men helautomatisk. Vi drikker stort sett svart kaffe her hos oss, så har ikke kjøpt melkesteamer i tillegg, men tror denne koster rundt 1000 lappen. Anbefaler denne på det sterkeste alså. Minimalt med rengjøring, og veldig god kaffe. Veldig greit når man bare skal ha en liten kopp til frokost. Veldig greit bestillingsystem på nett også.
gravid igjen :) Skrevet 17. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 17. august 2008 så flott =) da må jeg sjekke dette ut. høres jo veldi flott ut da gleder meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå