Gå til innhold

Hvilke G tester virker "tidligst"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring på hvilke tester som mest følsomme for hcg? Altså som gir tidlg svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg lurer egentlig på det samme selv, da jeg har tatt Clear Blue og den viste negativ (og jeg likevel har mistanke om at jeg er gravid). Hart hørt at Clear Blue digital er sensitiv, og at billigtester kan være mindre sensitive. Ikke vet jeg.... Kan noen hjelpe oss? :-)

Skrevet

Hei!

Jeg har tatt både billigtester og digital, begge slo ut negative. Jeg har gått mange dager ove mens, og skal nå gå til legen. Vet dere om noen som har testet negativ , men allikevel vært gravid?

Skrevet

Det er mange eksempler på negativ test og graviditet. Så jeg levde litt på det håpet forrige måned. Hadde forsinket mens og negative tester, litt kvalm osv. Men TR kom 5 dager etter IKM. Så noen ganger får du negativ test fordi du faktisk ikke er gravid, men kanskje det har festet noe der som ikke har overlevd. Lykke til og håper på positive nyheter for dere da!

Skrevet

Og for å svare på spørsmålet, jeg tror både CB og billigtester er ganske sensitive begge to.

Skrevet

Er ikke CBdigital en av de testene som trenger ganske mye hCG for å slå ut? Det er det jeg har hørt.

Mens billigtestene er sensitive. OG hvilke flere... står en oversikt på pernille.info. Skal se om jeg finner den.

Skrevet

Hmmm, ser ut som om QR, CB, CB Digital, er tester som slår ut på samme mengde hcg. Dvs 25 mIU/ml.

Da kan de i teorien slå ut en 2-3 dager før ikm.

Skrevet

stol på cb digital den viser tidligst, den viste posetiv på meg en dag før ikm, mens QR viste negativ når jeeg var 6 uker på vei.... kan du tenke deg forskjelle

Skrevet

De to skal vise på samme mengde da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...