Gå til innhold

Andre som e tidlig oppe for å se Håndballkamp?!?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heia Norge.

Hadde klokken på halv åtte idag for å rekke og amme og gi grøt til Jonas før det er håndballkamp. Nå var han lys våken klokken seks, men man vet aldri hvor lenge han sover. Min tur til å stå opp idag ja, så sambo sover enda skjønnhetssøvn i sengen.

HEIA NORGE!!!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her trenger vi ikke stille noen klokke, da begge de minste her, er oppe ved 06.00 ;o)

Men håndball blir det!!! =)

Skrevet

Jepp, helt greit at sambo sover lenge i dag, snuppa sover ute i vogna og junior sitter med den bærbare dvd spilleren og ser film. Så nå har jeg tv'n for meg sjøl :-)

Skrevet

Ikke oppe tidlig fordi jeg skal se på, men fordi datter er oppe :) Men klart jeg ser på!

Dog på dansk, da TV2 er eneste norske kanalen jeg har.

Men kan love dere at danskene også heier på oss :) Erkefienden om de er med, men nå som de ikke er med så heier de på oss :)

Skrevet

jepp sitter helt klistret ... minsta å samboeren sover... jeg og hun på 5 år ser kamp....jeg er trøøøøttt....

Skrevet

Jeg ser på nå.

Sov til 2.omgang da :o)

Skrevet

eg ser :) visste ikke det var kamp en gang å tili.. så tok bare over for å se hvilken rar ol gren som var i dag. så ble litt glad når det var håndball! men gu så spennende!

Skrevet

Hurraaa!!! :):) Bra kamp. Kjekt med seier til Norge =)

Skrevet

Weeeeeeeeeeee!!! Genial kamp! Er så glad de får en sånn type kamp før sluttspillet, ikke bra med sånne nesten-kamper når det er vinn eller forsvinn!!

Skrevet

trenger ikke se noen kamp. får jo oppdateringer her!

her gikk det nemlig i barne-tv på morran..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...