Gå til innhold

Spådamene på BIM!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt ærlig, hva synes dere om dem? Klarsynte? Flaks? Hvilke erfaringer har dere?

Skal ikke nevne nick, men jeg ble spådd gutt for et år siden, fikk jente. Ble spådd gravid i jan-feb-mar-apri-mai-jun-jul og nå i aug 08, er ikke gravid enda. Vet at de kan ta feil osv, men hva har dere blitt spådd-og hadde de rett?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh...du vet at ikke går an å se inn i fremtiden? Spar energien din, dette er bortkastet tid!

Skrevet

Eh....om du ikke tror på sånt og ikke har blitt spådd her inne, så kan du vel heller klappe igjen??? Det er heller du som skal spare energien din...

Skrevet

Oj, så sinna. Kanskje du skal få noen til å spå deg om hvorfor du er så sint. Gud forby at man skal ta ansvar for sitt eget liv. ("Gud" kun ment som et dagligdags uttrykk, det finnes ingen Gud, altså)

Skrevet

jeg både tror på Gud (OJ!!!) og har blitt spådd, både her inne og andre steder. vet ikke om d jeg har fått opplyst her inne stemmer, ennå, får vite i sept/okt...;) men d som jeg ble spådd sist jeg var gravid, angående når jeg skulle bli gravid og kjønn o.l, stemte faktisk. men, d betyr jo ikke at jeg setter all min lit til spådamer ;) er vel mest tilfeldigheter....eller?? ;))

Skrevet

jeg har blitt spådd gravid i juli med en gutt, det ble sett i januar i år.. vi hadde ingen planer om å bli gravid, men jammen ble jeg det. vet ikke enda om det er jente eller gutt, men utifra formen nå og i sist svangerskap så er de totalt forskjellig, mye bedre nå og sist fikk jeg jente... så hvem vet, kanskje de har rett ;)

Skrevet

har blitt spådd flere ganger her inne, og enda er ikke det noe av det som er i nærheten av og stemme.. men jeg er like spent hver gang jeg blir spådd likevel:) Selv om jeg regner med at 90 % er svada og vill tipping,.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...