Gå til innhold

Hvor mange dager igjen SØNDAG 17 August :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hele 83 dager igjen!! Håper tiden går fort selv om jeg eeeeelsker å gå gravid :)

Skrevet

10 dg. Men onsdag passer fint. Då er min kjære komt seg heim frå jobb (offshore) i tillegg til at datoen er fin;-)

Så tirsdag kveld skal alle fødselsframkallande tiltak testast;-)

Skrevet

49 dager igjen her. Huff syns det er lenge jeg

Skrevet

10 dager igjen. Kan endelig telle på to hender;o)

Skrevet

3 dager og ingen tegn til baby....

Skrevet

58 dager igjen. Og nå er det ikke mange dager til de første oktoberdamene begynner å bli høygravide, gitt:-) Nærmer seg!

Skrevet

29 dager...snart fødeklar ja :-)

Skrevet

har 35 dager igjen til termin.. puh. håpe æ får før, e ganske lei no.. tungt å snu seg og å komme opp av sengen no... og å hente ting fra gulvet... thank lord for de lange skoskeiene fra ikea...

ønsker samtidig å gratulere kanutten80 60 pp, høygravid... 60 pp !!!!, helt utrolig at du nå får resutater av så mange prøveperioder.. regne me at du e overlykkelig for tia..

lykke til...

Skrevet

har 86 dager igjen jeg..

så er en stund til :o

Skrevet

30 dager. Nå syntes jeg tiden kan gå litt fortere:P Hehe.

Skrevet

9 dager og ikke noe effekt av hverken kapsler, sex, fullmåne, sterk mat og vasking av vinduer i alle fall. Kjenner mye nedpress og menssmerter i løpet av dagen, så jeg innbiller meg at noe er i ferd med å skje snart i alle fall.

Skrevet

Har 5 dager igjen, men SKAL føde til onsdag for det er så fin dato!;) 20082008!:D He he....

Skrevet

11 dager igjen her. og fullmåneeffekten er bare bullshit..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...