ElliBelli Skrevet 17. august 2008 #1 Skrevet 17. august 2008 I 2004 brukte jeg en olje i dusjen som skulle være god i forhold til strekkmerker. (Ble tipset om denne gjennom BIM sidene.) Hvor kan jeg forresten finne arkivet for terminklubbene før 2006? Finnes de? Jeg husker selvfølgelig ikke hva denne oljen heter, og har prøvd å søke den opp på nettet, men har fremdeles ikke funnet den...grrrr!!! Flasken var grønn (gjennomsiktig) med hvit kork og selve flaskefasongen var mer oval.... Jeg kjøpte den fra en eller annen nettbutikk.... Er det noen som vet hvilket produkt jeg leter etter? Det er kanskje noen som har andre produkter som dere bare må anbefale på det varmeste? Alle tips om fantastiske produkter tas mot med takk :-)
Nelle med kul på magen :-) Skrevet 17. august 2008 #2 Skrevet 17. august 2008 Hei! Vet ikke hva denne oljen heter men arkivet for terminklubbene finner du rett til venstre på denne siden, i den oransje rubrikken der som terminklubber er! Det første som kommer opp er terminklubber for 2006 så du finner det helt sikkert der :-)
ElliBelli Skrevet 17. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. august 2008 Jeg vet om terminklubb siden, men jeg finner ikke eldre enn 2006 :?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå