*Lykkeliten* Skrevet 17. august 2008 #1 Skrevet 17. august 2008 Hei jenter! Hadde som sagt ikm 7aug, ingen tegn til tanta enda.. Har bestemt meg for å vente litt med testinga, blir jo helt gal av alle de negative testene.. Fikk neg. sist på torsdag, en uke etter ikm.. Men når jeg sitter her foran dataen nu, så kjente jeg som om det "sprakk en boble" inni magen, 2 ganger med par minutters mellomrom.. Har 1 barn fra før, så jeg vet hvordan disse boblene kjennes..=) MEN er det mulig såå tidlig, 5+2 eller 5+3 ? Kjente dem i uke 16 sist tror jeg.. Men var jo 1gangs da.. Hvor tidlig har dere kjent noe som kjennes ut som spark? =) Fikk også masse utflod idag.. Svar og erfaringer mottas med takk! =)
fjolla Skrevet 17. august 2008 #2 Skrevet 17. august 2008 Hei, Tror nok ikke det er liv fra embroyet du kjenner. I uke fem/seks skal hjertet begynne å slå, tror ikke det beveger seg en gang så tidlig. Kan det har vært luft i magen?? Jeg er 2 gangs så vet også hvordan de tidlige bevegelsene kjennes ut, er selv 10+5 og kan ikke si jeg har kjent noe, men håper å kjenne noe i løpet av 2-4 uker
mamazon <3<3<3 Skrevet 17. august 2008 #3 Skrevet 17. august 2008 Har hatt mange sånne fornemmelser etter jeg fikk nr. 1, også før jeg ble gravid igjen - min tolkning er at det rett og slett er små muskelspenninger i livmoren, kanskje en slags 'leamus'? Kjennes akkurat ut som fosterbevegelser på et tidlig stadium, men det er nok altfor tidlig til at det kan være det.
Mage Mi Sa Jo Skrevet 17. august 2008 #4 Skrevet 17. august 2008 nei embryoet beveger seg ikke før rundt uke 8/9 og da kjenner du det ikke i begynnelsen, heller ikke som andre gangs fødene så det er alt for tildlig men det du kjenner og kejenner igjen er noe som kalles for fantom spark og kommer ofte av luft i tarmene. defleste som har vært gravid kjenner dette fra tid til annen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå