Gå til innhold

GRATTIS TIL MEG SOM ER HALVVEIS;))


Anbefalte innlegg

Skrevet

HEHE ville bare gi meg selv en klapp på skuldra:) Hehe moro, men syntes fortsatt tida går ultra sakte...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse med det, nyt tida du går gravid er mitt råd=)=)

Skrevet

Kjempegrattis til meg også som er hallveis idag ;)

Skrevet

Slenger meg på her og gratulerer oss alle, jeg!

Skrevet

Ja, morro å ha kommet halvveis :-) Jeg var det i går, gikk rundt som en stolt høne.... Hehe... Grattis alle sammen

Skrevet

Gratulerer så mye med de første 20 ukene, de siste 20 går sikkert kjempe fort :o)

Har 20 ukers dag på fred.....jippi...snart halvveis jeg og :o)

Skrevet

Tusen takk og grattis til dere alle sammen:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...