Lillelinn84ogEmilio Skrevet 16. august 2008 #1 Skrevet 16. august 2008 HEHE ville bare gi meg selv en klapp på skuldra:) Hehe moro, men syntes fortsatt tida går ultra sakte...
Lullunutu Skrevet 16. august 2008 #2 Skrevet 16. august 2008 Gratulerer så masse med det, nyt tida du går gravid er mitt råd=)=)
Otilia *FØDEKLAR* ♡ Skrevet 17. august 2008 #3 Skrevet 17. august 2008 Kjempegrattis til meg også som er hallveis idag
Elisa ♥2 barnsmor♥ Skrevet 17. august 2008 #4 Skrevet 17. august 2008 Slenger meg på her og gratulerer oss alle, jeg!
Drammen81 fikk gutt 09.01.09 Skrevet 17. august 2008 #5 Skrevet 17. august 2008 Ja, morro å ha kommet halvveis :-) Jeg var det i går, gikk rundt som en stolt høne.... Hehe... Grattis alle sammen
:*lillefru*:har født*: Skrevet 17. august 2008 #6 Skrevet 17. august 2008 Gratulerer så mye med de første 20 ukene, de siste 20 går sikkert kjempe fort ) Har 20 ukers dag på fred.....jippi...snart halvveis jeg og )
Lillelinn84ogEmilio Skrevet 17. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 17. august 2008 Tusen takk og grattis til dere alle sammen:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå