Gå til innhold

Hvordan ta av tre-fire kilo på to uker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke sykehusdietten, jeg klarer bare ikke den suppa.

Dette er ikke en debatt for og imot slike raske kurer. Jeg er fullstendig klar over at det ikke er spes. bra, men skal noe spesielt om to uker, og har lagt på meg tre kilo i ferien som må bort.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spis kun stekt kylling og bon aqua i en uke så går du 3 kilo :)

Skrevet

Tenkte det skulle være en litt sunnere metode enn det, men takk for svar:)

Skrevet

Ingen metode hvor du går ned 3 kilo på en uke er sunn da.. Men forøvrig er ikke kylling usunt:)

Skrevet

Med South Beach dietten går du ned 6 kg på to uker

Skrevet

Dersom du virkelig er ivrig - kan du glatt gå ned 3-4 kilo på en sunn måte på 2 uker. Ved å spise sunt, og trene.

Spis hver 3. time - og drikk masse vann. Drikk gjerne den renseteen du får på helsekosten i tillegg (kommer ikke på navnet i farta, men heter noe med kloster)

Du bør spise NOK, og ikke sulte deg - og beveg deg masse. Minimum en time skikkelig trening pr dag, i tillegg til masse bevegelse generelt daglig.

Ikke spis så mye frukt, men heller en del grønnsaker. Av grove grønnsaker holder du deg lenger mett, og spis litt nøtter - der får du i deg sunt naturlig fett - men ikke overdriv pga kcal innholdet.

Av brødmat bør du velge fiberrik og knekkebrød av groveste sort med lavt karbohydratinnhold, og brød bakt av lite karbo (uten at dette er en lavkarbokur). På rema selger de et brød som heter Afrodite som smaker kjempegodt :-) eller velg et brød bakt på spelt, som gjør at du føler deg mye mindre oppblåst.

Får du i deg for lite grove grønnsaker, eller grovt brød - bør du ta fibertabletter - og HUSK og drikk nok vann!! :-)

Lykke til! :-)

Skrevet

HAAAAALOOOO FOLKENS!!!!

det er bra at du vet at det ikke er veldig sunt å ta av seg så mange kg på så kort tid, så er det sagt.

Hva med å TRENE!!!!!! Slik at du blir seende litt okay ut når du blir "tynn" også.

Det er EN ENESTE ting som funker for å gå ned i vekt:

Å BRUKE MER KCAL ENN DU TAR INN!!!!!!!!!!!!!!!

Ergo: spise mindre OG bruke mer- bevege seg! Desto hardere, desto flere kcal brukt!

Har sagt det før: ta på deg en sekk på 20 kg, finn joggeskoa og løp og gå til skogs og fjells så lenge du klarer, hver dag, så skal du se du får fart på forbrenninga! Og du blir seende trent ut og ikke bare slapp og tynn- grøss...

Skrevet

Spis som vanlig men drikk vann men eple cider eddik i 3 ganger om dagen... de første dagene smaker det helt jævlig hehe men så blir det som vann med sterk sitrus smak :) ca en kork i 5 dl vann.funket på meg.

Skrevet

Den beste metoden JEG kjenner til, må være Atkins-dietten:) da kan du spise deg god og mett på kjøtt,egg, ost, nøtter og andre proteiner, men du må klare deg uten pasta, brød, poteter, ja alle typer karbohydrater.

Du slipper og sulte, og den er VELDIG effektiv!

Tenk å kunne spise egg og bacon hver dag? Og allikevel bli slank? 4 kg på to uker klarer du MINST å ta av:)

Skrevet

- spinning 3-4 ganger i uka

-kutt ut snop & brus

-spis suuuuuunt :))

Skrevet

Bare pepsi max??? Hvorfor heller ikke bare drikke drikke vann??? Mye sunnere det? Om du skal holde en slik kur klarer du vel kutte ut brus!! Ler av deg....

Skrevet

HALLO hun spurte etter råd,hvorfor kan hun ikke drikke light da Di KALKUNFITTE

Skrevet

1: Spis sunt og variert.

2: Tren.

3: Spis litt rett etter trening.

4: IKKE spis mindre enn 12-1400 kalorier pr. dag. Du lever farlig på bare 1200 kalorier UTEN trening.

Sykehusdietten er galskap. Samme med den stoffskiftegreia som ble linket til lenger nede. Men for all del. Ønsker du å herpe forbrenningen din, ved å sette forbrenningen ned på sparebluss, kan jeg LOVE deg at du går ned mye først. Så blir det bråbrems, og når du spiser normalt igjen...Vips, der kom all vekta tilbake, OG enda litt til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...