Gjest Skrevet 16. august 2008 #1 Skrevet 16. august 2008 I dag har jeg 40 dager igjen av svangerskaper..SÅÅÅÅÅÅ SYKT!!! Tiden flyr.. Noen andre?
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 16. august 2008 #2 Skrevet 16. august 2008 Nå har jeg "bare" 38 igjen jeg da Får se hvem som kommer først i mål
Gjest Skrevet 16. august 2008 #3 Skrevet 16. august 2008 ja hvem vet...Er så sykt å tenke på! 40 dager er ikke lenge.
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 16. august 2008 #4 Skrevet 16. august 2008 Nei det er ikke det! Begynner å få litt små hetta jeg hehe. Er ikke klar enda. Men var ikke lenge siden jeg helst bare ville få han ut, så det svinger jo veldig
*tornerose* Skrevet 17. august 2008 #5 Skrevet 17. august 2008 Grattis som høygravid :-) Jeg har 67 dager igjen & gleder meg veldig til jeg kan si at jeg er høygravid, dagene fyker så det er jo egentlig ikke så lenge til :-)
To gutter + spire Skrevet 17. august 2008 #6 Skrevet 17. august 2008 ja tiden flyr !!! Jeg har 42 dager igjen og snaaaart høygravid !! hihi Termin 28 sept. Lykke til ))) Kos deg siste tiden med magen
Dr Mcstuffins Skrevet 17. august 2008 #7 Skrevet 17. august 2008 Hei!!!!!!!!!!! Jeg har også "bare" 40 dager igjen :-) HØYGRAVID.........
Gjest Skrevet 17. august 2008 #8 Skrevet 17. august 2008 Gratulerer til deg også..40 dager går sikkert sinnsykt fort! Skal på min første "jordmor" time nå på tirsdag..Skal bli kjekt å vite hvordan ståda er. Hvordan går det med deg da * guttellerjente* ?
Dr Mcstuffins Skrevet 17. august 2008 #9 Skrevet 17. august 2008 Det går egentlig veldig fint..er fortsatt i jobb men merker jo at man har fokus litt andre plasser enn på jobb for tiden.. Jeg er klar for å ta fatt på de siste 40 dagene og håper formen holder seg. Eneste jeg kan "klage" på for øyeblikket er at det er blitt litt tungt å puste! Ikke lett å finne en komfertabel måte å "slappe av på sofaen" på..og ikke så koselig å sitte heller...kjedelig hvis de siste ukene skal bli slik... hehe.. Enn du da? Har du kun vært hos lege inntil nå? Har dere alt klart hjemme?
Gjest Skrevet 17. august 2008 #10 Skrevet 17. august 2008 Jeg skal ikke klage..Mye aktivitet i magen å prinsessa har endelig lært seg at mamma faktisk vil sove om natta.. Hun ligger veldig langt oppe mot ribbebeina men synker litt hver uke virker det som. Har gått kun til lege hittil pga mangel på jordmor i Giske Kommune. Så jeg skal begynne på sykehuset fra tirsdag av. Siden mamma fødte meg 6 uker før har jeg hatt alt klart en liten stund. Har ikke akkurat så lyst å måtte sende mannen min som HATER å gå i butikker til byen for å kjøpe ammeinnlegg å bind å undertøy å div babyting.. Jeg tror slimproppen holder på å gå om dagene så det kan jo være en begynnelse..Blir spennende å se.. Jeg har vært sykmeldt siden uke 25
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå