Gå til innhold

Har alle hatt SA?

mamman til knøttet *fødeklar*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynner å tenke, lurer på om det går bra, har jo aldri (som jeg vet) hatt SA. Er 5 uker nå.. Grubler veldig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri hatt SA (bank i bordet)

Har ei sunn og frisk jente fra før og er nå 11+5 på vei med neste.

Som oftes går svangerskapene bra.

Skrevet

Jeg har heller aldri hatt en SA. (Banker også i bordet).. har en frisk og go gutt på litt over 3 år og dette er da andre gang eg er gravid (er 7 + 5 i dag)

Skrevet

Jeg har heller ikke hatt SA. Har en gutt på 1 år og en uke og er 6+1 i dag :)

Gjest leelu25- GRAVID nr. 2 i mars09
Skrevet

Jeg har heller aldri opplevd det. Har en nydelig gogutt på 1 år og 8 mnd og er 8+1 dag :)

Skrevet

Har en gutt på 4 år, har både hatt en MA og en SA i år... så nå håper jeg inderlig at spiren sitter denne gangen... er 9+3 .... er veldig redd for MA igjen, så skal på ul innen 14 dager....

Heldige dere som ikke har hatt sånne opplevelser....

Skrevet

Jeg har hatt en SA ! Krysser alt jeg har for at det skal gå bra denne gangen...

Skrevet

hei, jeg har en datter på 5 1/2 og en sønn på 3 år. hadde en MA i april i uke 11, nå er jeg gravid igjen og er i uke 11+5....har sett spiren på ul i uke 6 og 9 og skal på ny ul på onsdag!

håper det går bra denne gang!

Skrevet

Har aldri hatt d som æ vet om ihvertfall.. da måtte d ha vært veldig tidlig, og at æ ikkje visste om d sjøl.. mange som mister uten å vite om d de første ukene... forløper seg bare som en vanlig menstrasjon..

Skrevet

har hatt 3 Sa og 1 Ma - mistet senest på torsdag. Håper d klaffer neste gang!

Lykke til alle sammen:)

Tvi tvi:)

Skrevet

Jeg har ikke hatt sa så langt,har en gutt på 7,5 og en gutt på 3,er gravid med nr 3 nå å er 8+3 langt på vei,krysser fingrene for at det går bra denne gangen også...

Skrevet

Vet om flere (meg selv inkludert) som har mistet aller første gangen de er gravide. Jeg kjenner ingen som har mistet etter å først ha fått ett barn :)

Skrevet

HEI

jeg har hatt en sa

så får håpe det går bedre denne gang

Skrevet

Jeg trodde jeg skulle gå gjennom livet uten en sa, men den gang ei. Hadde en sa i september i fjor. Men min mor har gått gjennom livet uten en eneste sa/ma. Hun har fått fire friske barn. Men tror nok at de aller fleste kvinner har en sa gjennom livet. Mange uten at de en gang vet det. Men en skal aldri anta det værste så lenge en er gravid, inntil det motsatte er bevist. Så ikke bekymre deg unødvendig, det er store sjanser for at det går helt bra.

I følge jordmoren min, er det stortsett guttefoster som blir aborterte, men om det er helt sikkert, aner jeg ikke.

Lykke til:)

Skrevet

er 6+5 i dag, opplevd sa. har en sønn på 9,5 mnd.

Trolig var det amming som gjor at det ble sa på meg, sluttet og amme og nå satt den så fint som bare det.

Skrevet

Føles gjerne slik når man leser på disse sidene her inne, så jeg håper alle som ikke har opplevd det kan berolige deg med å svare på denne tråden!

Jeg har ikke opplevd SA. Har to fine gutter som er nesten 3 1/2 år og 1 1/2 år :-)

Er nå 8 uker på vei med nr. tre, og håper alt går fint denne gangen også :-)

Skrevet

Tusen takk jenter!

Hi

Skrevet

Jeg ammer også --- kanskje det var derfor jeg mistet...? Har ikke hørt at amming og sa har noen sammenheng før...Fikk du høre det av legen din, eller...?

Da skal jeg slutte å amme:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...