blond Skrevet 16. august 2008 #1 Skrevet 16. august 2008 Før hørte jeg mye mer på radio, men nå blir det helst når vi kjører bil, så jeg følger ikke med på noe lenger. Savner det når jeg tenker etter, men det blir så liten tid til radiolytting når man har små barn, eller er det bare en dårlig unnskyldning? Mulig det...
lillebror er " forsinket" Skrevet 16. august 2008 #2 Skrevet 16. august 2008 For horte jeg hele tiden paa radio. Naa blir det kun til at jeg setter den paa ett par ganger i uken. hvorfor jeg ikke setter den paa oftere vet jeg faktisk ikke.
~~DoraDora~~ Skrevet 17. august 2008 #3 Skrevet 17. august 2008 Når jeg er ute og kjører bil hører jeg/vi også på radioen.
Nusseline♀♀♂ Skrevet 17. august 2008 #4 Skrevet 17. august 2008 Når jeg kjører bil og når jeg er hos fysioterapeuten en time i uken.
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 17. august 2008 #6 Skrevet 17. august 2008 ja, noen ganger
katta og co Skrevet 17. august 2008 #7 Skrevet 17. august 2008 Jeg hører nesten aldri på radio lenger. Før gjorde jeg det hele tiden, men nå har vi ikke radio en gang....eller vi har jo på pc'en men.....
konvall Skrevet 17. august 2008 #8 Skrevet 17. august 2008 Den står som regel å surrer på kjøkkenet, men hører vel ikke så mye på den.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 18. august 2008 #9 Skrevet 18. august 2008 Har på radioen når jeg holder på på kjøkkenet, og når jeg kjører bil. Da er det som regel P4 jeg høre på. Kjøre jeg bil alene har jeg på cd, men kjøre vi samlet hele familien er det som regel radio - da jeg om min samboer ha litt forskjellig musikk smak.
moota m storebror&lillebror Skrevet 18. august 2008 #10 Skrevet 18. august 2008 Så og si aldri! Det hender jeg setter på enten P4 eller lugna favoritter i helgene, men ellers sjelden, veldig sjelden. I min står en av mine cder og surer, og i bilen til sambo, ja der står som regel også en av mine cder og surrer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå