ღDidrikmamsenღ Skrevet 16. august 2008 #1 Skrevet 16. august 2008 Bra vogn? Dårlig vogn? Erfaringer?? Var å så på den i dag, men vil ha med små hjul bak også, likedan som hjulet forran. Men de måtte sjekke på mandag om de hadde det på lageret til leverandøren. Så må bestemme meg innen mandag..
ღDidrikmamsenღ Skrevet 16. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2008 Hadde du med store eller små hjul bak da?
Gjest Skrevet 16. august 2008 #4 Skrevet 16. august 2008 Jeg hadde de store,likte de best.Svigerinnene min hadde de små. Jeg syns min var lettere å trille,rullet bedre..
Mor&barn Skrevet 16. august 2008 #5 Skrevet 16. august 2008 Jeg har den! Med store hjul. Det skal visstnok være lettere og trille og være mer stabil med store hjul. Det er også den nye modellen. Jeg ville i utgangspunktet også ha små hjul men hadde bare store. Jeg er gjevnt over veldig fornøyd egentlig. og det er småen og Tips, den koster 2000 på deal.no =)
Lykke X 4 Skrevet 16. august 2008 #6 Skrevet 16. august 2008 Har også hatt denne og var meget fornøyd. Veldig god trillekomfort, nesten like bra som OTH faktisk! God og romslig sittedel, full liggestilling og flott handlekurv. Det eneste minus var vel at jeg synes ryggreguleringen var litt tung, men alt det andre av vognens kvaliteter veide opp. Ryggen er 46 cm, så det er ikke av de vognene med lengst rygg. Biteringen.no selger 07 modellene med små bakhjul.
Djoolia 07+08+12 Skrevet 17. august 2008 #7 Skrevet 17. august 2008 Den har gått opp til 2499kr på deal igjen. Jeg har den med store hjul,synes det er en drøm å trille. Den beste sportsvogna jeg har hatt.Jeg var i utgangspunktet "allergisk" mot trehjulinger generelt,men denne har totalt omvendt meg
Propellmamma til 2 Skrevet 17. august 2008 #8 Skrevet 17. august 2008 Å jeg har hatt den som tvillingvogn!! Med store hjul bak! Kjempefornøyd!! Utrolig lett å trille, til og med i skogen!
petite fleur Skrevet 17. august 2008 #9 Skrevet 17. august 2008 Jeg har GT safari (med store hjul) og elsker den :-) Utrolig lett å trille og å svinge, og digger den koppholderen oppå. Der har jeg mobil og lommebok o.l. Eneste jeg ikke er begeistret for er ryggreguleringa. Poden er også storfornø
petite fleur Skrevet 17. august 2008 #10 Skrevet 17. august 2008 Jadda, noen som trykka på lagre før jeg var ferdig... (og det var ikke meg, småen elsker tastaturet) :-) Poden er også storfornøyd, for nå har han så god utsikt når vi triller:-)
ღDidrikmamsenღ Skrevet 17. august 2008 Forfatter #11 Skrevet 17. august 2008 Den koster 2190,- på reflex nå, så helt grei pris Bra å høre at så mange er fornøyde med den da. Skal ha den med små hjul hvis de har det inne på lageret, hvis ikke blir det nok store (fordi om jeg synes den er stygg da hehe)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå