blond Skrevet 16. august 2008 #1 Skrevet 16. august 2008 Har barna deres vært på telttur? Det er mine med faren sin nå og jeg har huset for meg selv. Det er så godt!! Og jeg vet at guttene koser seg der de er, så jeg bare nyter stillheten og roen.
Mille** Skrevet 16. august 2008 #2 Skrevet 16. august 2008 Eldste har, og det var faktisk meningen at gubben og begge ungene skulle sove i telt i natt. Men så var det så god plass i hytta der de er at de fikk sove inne isteden. Like greit siden minsten er forkjølet og det er ganske kaldt her på natta. Heldig du er som nyter stillheten, har nettopp kommet hjem (vært sammen med dem i hele ettermiddag/kveld) og nyter ikke det så veldig egentlig......
lillebror er " forsinket" Skrevet 16. august 2008 #3 Skrevet 16. august 2008 Vi er ofte paa telt tur, og det er kjempe kos. I slutten av siste graviditet og naa som lillebror er liten har de reist mye selv. Da nyter jeg ogsaa aa vere alene litt. Tror vi trenger det :-)
blond Skrevet 16. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. august 2008 og forholdet har godt av avstand i blant, bare litt hjelper.
~~DoraDora~~ Skrevet 17. august 2008 #6 Skrevet 17. august 2008 Vi var hele familien på teltur i fjor sommer. De storkoste seg
katta og co Skrevet 17. august 2008 #7 Skrevet 17. august 2008 Jeg fikk telt i bursdagsgave og det skal prøves så snart som mulig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå