AM&SØ&B-B&A-G&Q&G&K-F<3<333 Skrevet 16. august 2008 #1 Skrevet 16. august 2008 tingen er at jeg sliter for å bli gravid.... vært prøver i over en måned lix............. men ja okay saken er det at jeg prøver å få en unge og da klikka jeg meg inn på lillepille.com og bestilte hormoner. jeg er gift med en fra somalia = stor pikk med størrelse... og de hormona gir meg så sinnsjukt sexlyst=S=S=S=S LOL LOL LOL er seriøst kåt unasett hvor jeg går eller hva jeg gør... dildo holder ikke... hva er tipsa deres?
Gjest Skrevet 16. august 2008 #3 Skrevet 16. august 2008 Hehe....fint å kunne le litt i kveld..... ;-) lite å gjøre?
endelig mamma t 2 :) Skrevet 16. august 2008 #5 Skrevet 16. august 2008 Hehe... :-D Du sliter med å bli gravid, og har prøvd i over en hel måned?! Huffda. Men, et lite tips skal du få av meg Bytt ut dildoen med mannens store pikk, så kan det hende du får det til etterhvert :-P
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 16. august 2008 #6 Skrevet 16. august 2008 Haha dødsbra svart endelig mamma t 2:)
enik<3M06&L08<3 Skrevet 16. august 2008 #7 Skrevet 16. august 2008 i følge nicket ditt så har den mega pikken funka mange ganger før, så visst du prøver litt mer enn 1 mnd så funker den nok igjen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå