Gjest Skrevet 16. august 2008 #1 Skrevet 16. august 2008 Feber oppmot 40 i ca tre fire dager, ganske puslete og utenfor. Ikke spise eller drikke. Nå er feberen borte, og almenntilstanden bra, men dukket opp røde prikker i fjes, mage og rygg.. matlysten er kommet tilbake.. hva kan dette være?
Gjest Skrevet 16. august 2008 #2 Skrevet 16. august 2008 Forresten, baby 8 mnd, om det har noe å si...
Poteto Skrevet 16. august 2008 #4 Skrevet 16. august 2008 er nok vannkopper vil eg si.. dere har ikke snakket med lege mens jenta var syk?
ett til! Skrevet 16. august 2008 #5 Skrevet 16. august 2008 er ikke dette den fjerde barnesykdom tro?min sønn har ikke hatt den,men jeg har lest endel om den...søk på nettet om den fjerde barnesykdom så får du se om det stemmer med symptomene!
Poteto Skrevet 16. august 2008 #6 Skrevet 16. august 2008 beklager, sikker feilinfo frå meg. men ikke hørt om den fjerde barnesykdommen eg..
Gjest Skrevet 16. august 2008 #7 Skrevet 16. august 2008 Jo i går, men da hadde han ikke utslett, trodde han var på vei til å bli frisk i dag, men så dukket prikkene opp... Legen sa det var et virus... ble ikke noe klokere..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå