AM&SØ&B-B&A-G&Q&G&K-F<3<333 Skrevet 16. august 2008 #1 Skrevet 16. august 2008 HEI BABY... JEG HAR CAPS JA FOR DA SER MAN MEG BEDRE LOL LOL LOL LOL MEN VISSTE IKE AT DU SYNES JHEG VAR DEN BESTE PÅ DIB??? TULLER DU?? TAKK MEN DET GLEDA MEG... DU OGS MIN SØTE KJÆRLIGE SATANIST(L)(A) LOL GJORT I DAG A???
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 16. august 2008 #2 Skrevet 16. august 2008 jeg har gjort masse vettu.. vaket tøy og hengt opp tøy. jeg kan få dine store bokstaver der jeg mangler stor bokstav etter punktum. jeg gidder nemlig ikke stor bokstav, og du skriker jo nok for oss begge! jo klart du er min favorittdibber.. jeg ler så jeg griner når du har innlegg! selv stemmer jeg for at du tar så mye hormoner at du får en jente, siden jentenavnet var så langt og flott.
AM&SØ&B-B&A-G&Q&G&K-F<3<333 Skrevet 16. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2008 ÅÅÅH BLOGGEN DIN ER HELT SINNSJUKT FIIIIN(L)!!! SÅNN VIL JEG OGSÅ HA ASS (L) SER DU KLIPPER HÅRET DITT HOS PIA DET GJØR JEG OXO.... CHILL LOL... (a) HVORFOR HAR DU VASKA TØY???? TAKK KRYSS FINGRA FOR MEG FOR Å BLI GRAVID NUSS
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 16. august 2008 #4 Skrevet 16. august 2008 hehe, så fint at du klipper deg hos pia! ;p det står jo på bloggen min hvorfor jeg har vasket tøy.. pleier ikke du vaske tøy sånn innimellom da? må jo bli mye skittenvask med 3 unger.
AM&SØ&B-B&A-G&Q&G&K-F<3<333 Skrevet 16. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. august 2008 Har ikke så mange klesskift til hvert barn da, fyller en pose på loppis en gang i halvåret ass, til hele famen.. så blir ikke så mye klær på hver, blir vant til å tørke av flekka og bruke klæra en dag til. det funker .og så arver de av hverandre da:D miljøvennli. Så ikke så mye vasking:D digg ass.. skjer a? gjør i kveld? har du msn?
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 16. august 2008 #6 Skrevet 16. august 2008 du glemte capslocken.. javisst har jeg msn, men nå skal jeg lalle. må tidlig opp i morgen og pakke. tyrkia venter! ;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå