Gå til innhold

InnMariSterk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lest følgende innlegg, fra deg, og lurer nå på om du er riktig navla. "Hadde jeg fått en tier for hver gang jeg leste et innlegg som ditt.......Du skrev innlegget ditt fordi du var usikker på din manns hensikter....Hvis din mann sender meldinger med en sexy, morsom dame med glimt i øyet, og som han i tillegg har hatt sex med tidligere, ja da bør det ringe noen bjeller - noe det tydeligvis også har gjort for deg.....

Fortrolighet mellom mann og kvinne er sterkt undervurdert....

Jeg håper for din del at de ikke har gjort noe "galt" allerede....og har de ikke, så er det nok bare et spørsmål om tid før de gjør..."

Hvordan i all verden kan du si at det bare er et tidsspørsmål før mannen til hi gjør noe galt?

Hvorfor bør hi reagere negativt på at mannen har kontakt med en tidligere flørt, en han har en jobbrelasjon til? En flørt som han faktisk selv la død. Bare pga at hi synes hun er morsom etc

Ønsker du å ødelegge selvtilliten til hi? Er motivet ditt å ødelegge et forhold?

Helt oppriktig. Er du bare ute etter å lage kvalm, eller ønsker du å hjelpe eller støtte hi ved å skrive innlegget ditt. I tilfelle det siste var intensjonen, håper jeg du går litt i tenkeboksen. For innlegget ditt er på ingen måte virkelighetsnært.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

InnMari...har fått båndtvang for kvelden og er lagt i narkose(det eneste som holder dama rolig=) Klart når pillebruket overstiger det vaktmesteren klarer å bære da må vi liksom vurdere andre metoder. Ellers er hun på bedringens vei sånn sosialt (hun og valpen lever fortsatt i beste velgåene=)og har et snev av synskhet, så du skal ikke se bort i fra at dama har brukt evner hun faktisk har blitt pålagt å IKKE bruke......................=)Hmmmf....tenker jeg har en del å ta opp med henne i morgen ja, så får gjøre klart verneutstyret her og gassmasken=)

Så ikke ta det ille opp, mulig det kun var valiumen som pratet=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...